Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2009
ΧΙΟΝΟΝΕΡΟ ΡΙΧΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΙΓΕΙΡΑ !
Χιονόνερο πέφτει στην Αιγείρα εδώ και λίγη ώρα
και έχει αρκετό κρύο.
Ετοιμαστείτε ανάλογα όσοι ετοιμάζεστε να εκδράμετε στην Αιγείρα και τα πανέμορφα χωριά της το ερχόμενο Σαββατοκύριακο !
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα