Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2009

ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ !


Το Σαββατοκύριακο 12 και 13 Δεκεμβρίου 2009 θα λειτουργούν από 09:00
έως 16:00, για τους επισκέπτες του Χιονοδρομικού Κέντρου, ο αναβατήρας ΑΧΙΛΛΕΑΣ,το
cafe-bar "Chalet 1750" στο Ξερόκαμπο και το "Wooloomooloo" ice cafe-bar
στη Βαθειά Λάκα.

Τελευταία χιονόπτωση: 9/12/2009
Ύψος τελευταίας χιονόπτωσης: 15 εκατοστά !

Καλό χειμώνα σε όλους !!!