Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

ΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΓΚΡΗΣ: «Έχω Ήδη Αποφασίσει να Ζητήσω την Ψήφο των Συμπολιτών μου»!


Ο υπ. βουλευτής της ΝΔ Άγγελος Τσιγκρής -με αφορμή δημοσίευμα της εφημερίδας “Πρώτη της Αιγιάλειας” σχετικό τους συμμετέχοντες στο ψηφοδέλτιο της ΝΔ στο Νομό Αχαΐας- απέστειλε στο εν λόγω έντυπο την ακόλουθη δήλωση:



«Στο φύλλο της Τρίτης (11 Οκτωβρίου) η εφημερίδας σας (“Πρώτη της Αιγιάλειας”), σε δημοσίευμα σχετικό με τους συμμετέχοντες στο ψηφοδέλτιο της ΝΔ στο Νομό Αχαΐας στις προσεχείς Εθνικές Εκλογές, ανέφερε ότι δεν έχω αποφασίσει ακόμη αν θα συμμετέχω σε αυτές με την ιδιότητα του υποψήφιου βουλευτή τη ΝΔ.


Παρακαλώ να ενημερώσετε τους αναγνώστες σας ότι έχω προ πολλού αποφασίσει και ότι θα ζητήσω την ψήφο των Αχαιών συμπολιτών μου στις επερχόμενες βουλευτικές Εκλογές, όποτε και αν αυτές προκηρυχθούν.


Σε περίπτωση που κάποιος έχει την παραμικρή αμφιβολία, θα μπορούσε να επικοινωνήσει απευθείας μαζί μου και όχι να πιθανολογεί τις προθέσεις μου ή να ζητήσει πληροφόρηση από την κεντρική διοίκηση της ΝΔ και τα αρμόδια όργανα του κόμματος.


Η δήλωση αυτή παρακαλώ να δημοσιευθεί το συντομότερο δυνατό, στην ίδια σελίδα και το ίδιο σημείο, που είχε δημοσιευθεί και το επίμαχο δημοσίευμα.


Άλλωστε, αποτελεί υποχρέωσή σας, στο πλαίσιο των στοιχειωδών κανόνων της δημοσιογραφικής δεοντολογίας…».