Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

"Είδα τη δολοφονία του γιου μου στον ύπνο μου...": Η μητέρα του δολοφονηθέντος 44χρονου ξεσπά!


Στο πένθος βυθίστηκε η οικογένεια του δολοφονηθέντος Μανώλη Καντάρη που έχασε τη ζωή του το πρωί της Τρίτης στο κέντρο της Αθήνας. 

Τραγική φιγούρα, η μητέρα του, Μαρία Καντάρη η οποία αδυνατεί να πιστέψει το κακό που έπληξε την οικογένεια, λίγη ώρα πριν ο γιος της γίνει πατέρας…

Η κ. Καντάρη, δήλωσε στο ...
Newsit: "Δεν ήταν πλάσμα αυτό, δεν ήταν παιδί αυτό, ένα χαμόγελο ήτανε για όλο τον κόσμο. Εγώ έχασα τον λεβέντη μου. Τι να πω για τους φονιάδες. Τι να πω, που την ώρα που τον σφάζανε το είδα στον ύπνο μου. 

Ένας σεισμός γινόταν γύρω μου.Το είδα στον ύπνο μου τη στιγμή που γινότανε το κακό, ήταν 5.20 το πρωί. Σηκώθηκα και έπιασα το τηλέφωνο".



Πηγή: Στη Φόρα
Share