Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

Έλλη Κοκκίνου: "Θα ήθελα να κάνω κι άλλο μωρό" - Δείτε το βίντεο!


Στον «Καφέ με την Ελένη» ήταν καλεσμένη η 40χρονη τραγουδίστρια και φετινή κριτής του «Greek Idol»Έλλη Κοκκίνου.

«Μου συμβαίνει το βράδυ που τραγουδάω, ξαφνικά να ξεχνάω τους στίχους. Έχω άγχος γενικά, απλά είμαι πολύ καλά τώρα και υπάρχει ισορροπία» είπε η Έλλη, αφού είχαν ένα διάλογο με την Ελένη για τα μαλλιά τους.

Για τη θέση της στη φετινή κριτική επιτροπή του «Greek Idol», η Έλλη Κοκκίνου σχολίασε: 
«Έχουμε δέσει και οι τρεις πάρα πολύ. Πολλές φορές νιώθω “ισορροπίστρια” ανάμεσα στον ...
Κώστα Καπετανίδη και τον Πέτρο Κωστόπουλο. (…) Έχουν αδικηθεί παιδιά που δεν πέρασαν στην 15αδα, αλλά άξιζαν, λόγω του υποτονικού τραγουδιού που επέλεξαν να πουν. Με την καλή φωνή γεννιέσαι αλλά μετά πρέπει να την καλλιεργήσεις! Είναι το ταλέντο που έχεις! Εγώ γεννήθηκα με μουσικό αφτί, και μπορώ να καταλάβω πότε είμαι λάθος και πότε σωστή» λέει η τραγουδίστρια.

Σε ερώτηση της Ελένης Μενεγάκη αν σκέφτεται να κάνει κι άλλο μωράκι απαντάει πως θα ήθελε για να έχει αδερφάκια ο μικρός Αλέξανδρος, τα οποία να μένουν στο ίδιο σπίτι.



Πηγή: Yupi.gr
Share