Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

Απολύθηκε απο το ΣΚΑΪ ο Άρης Χατζηστεφάνου - 2η Συγκέντρωση διαμαρτυρίας Κυριακή 10 Απρίλη 12 μμ - Πώς έμαθε ο ίδιος την απόλυσή του; Στο πλευρό του και το EN AIGEIRA blog!

Σύμφωνα με ανακοίνωση που μόλις έφτασε στα χέρια του EN AIGEIRA blog, αναφέρονται τα παρακάτω:


Συγκέντρωση διαμαρτυρίας για την απόλυση του Άρη Χατζηστεφάνου την ερχόμενη Κυριακή 10 Απριλίου ,12:00 μ.μ. - 1:00 μ.μ. , στης Eθνάρχου Μακαρίου και Φαληρέως 2 , στο Νέο Φάληρο!


 Ο συμβολισμός αυτής της απόλυσης σημαίνει πολλά (ενός κακού μύρια έπονται) και θα πρέπει να εναντιωνόμαστε έμπρακτα σε προσπάθειες φίμωσης του Τύπου , όποια μορφή κι αν έχει. Αποτελεί σοβαρότατο πλήγμα η οποιαδήποτε απόλυση έγκριτων δημοσιογράφων. 


Δεν είναι προσωπικό θέμα του Άρη και του κάθε «Άρη». Είναι η απαρχή μιάς χούντας που κάνει τα πρώτα της βήματα (μαζί με Κούλογλου κ.ά.) στις -ευνοϊκές για χούντα- μέρες που ζούμε.



Τι γράφει ίδιος ο Άρης Χατζηστεφάνου για την απόλυση του;


Προς το Δ.Σ της ΕΣΗΕΑ               Αθήνα 4 Απριλίου 2011

Την Πέμπτη 31 Μαρτίου η διεύθυνση του Ρ/Σ ΣΚΑΙ 100.3 μου ανακοίνωσε την πρόθεσή της να προχωρήσει στην απόλυσή μου προφασιζόμενη οικονομικές περικοπές.  

Το απόγευμα της Παρασκευής, 1 Απριλίου, και ενώ ακόμη δεν μου είχε κοινοποιηθεί οποιοδήποτε έγγραφο απόλυσης, προσήλθα στο κτίριο του ΣΚΑΙ για να ετοιμάσω την εβδομαδιαία εκπομπή μου, που μεταδίδεται ηχογραφημένη κάθε Κυριακή. Την προηγούμενη ημέρα είχα δεχθεί τηλεφώνημα από την εφημερίδα Καθημερινή, η οποία συστεγάζεται με τον ΣΚΑΙ, με το οποίο μου διευκρίνισαν ότι επιθυμούν τη συνέχιση της μακρόχρονης συνεργασίας μας. 

Στην είσοδο του κτιρίου ο φρουρός μου απαγόρευσε την είσοδο. Σε ερώτησή μου, μου διευκρίνισε ότι έχει ρητή εντολή από τον κ Χ. Παναγόπουλο να μην επιτρέψει την είσοδό μου ούτε στους ορόφους  που βρίσκονται τα γραφεία της Καθημερινής.  Ο ίδιος ο κ. Παναγόπουλος βρισκόταν εκείνη τη στιγμή στην κεντρική είσοδο ελέγχοντας ποιοι μπορούν να εισέρχονται και να εξέρχονται στις εγκαταστάσεις του ραδιοφωνικού και τηλεοπτικού σταθμού ΣΚΑΙ αλλά και της εφημερίδας Καθημερινή. Το αποτέλεσμα ήταν ότι δεν κατάφερα να έρθω σε επαφή ούτε με τον εκπρόσωπο των εργαζομένων του ΣΚΑΙ 100.3 στην ΕΣΗΕΑ.

Την επόμενη ημέρα ενημέρωσα τους κυρίους Α. Πορτοσάλτε και Ι. Σπανολιό ότι, αν και δεν μου επιτράπηκε η είσοδος, έχουν στη διαθεσή τους προηχογραφημένη εκπομπή την οποία θα μπορούσαν να μεταδώσουν την Κυριακή. 

Δεδομένου ότι ακόμη δεν μου είχε κοινοποιηθεί γραπτώς η απόλυσή μου θεωρώ ότι η διεύθυνση του σταθμού ΣΚΑΙ 100.3 εμποδίζει την εκτέλεση της εργασίας μου. 

Παράλληλα όμως θεωρώ ότι βρίσκεται σε εξέλιξη προσπάθεια αποκλεισμού μου και από άλλα μέσα ενημέρωσης με τα οποία διατηρώ συνεργασία ή με τα οποία θα μπορούσα να συνεργαστώ στο μέλλον.


Με εκτίμηση

Κυριάκος (Άρης) Χατζηστεφάνου

Δημοσιογράφος, μέλος της ΕΣΗΕΑ
 





Στους δύσκολους καιρούς που περνούμε, και στους ακόμα δυσκολότερους που θα έρθουν, πρέπει να στεκόμαστε ΟΛΟΙ δίπλα σε ό,ποιον αδικείται!


Τέτοιες εκπομπές είναι ΠΟΛΥ ΚΡΙΜΑ να λείπουν σήμερα!



 

    

    

    

    

    

    

    

    

      null

    





ΤΟ EN AIGEIRA blog είναι στο ΠΛΕΥΡΟ ΣΑΣ!
Share