Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

Κατάφερε το κλείσιμο του ψεύτικου προφίλ της στο facebook η Ναταλία Γερμανού!

troktiko   natalia ekleise 300x200 Κατάφερε το κλείσιμο του ψεύτικου προφίλ της στο facebook η Ναταλία ΓερμανούΗ Ναταλία Γερμανού στην εκπομπή της, καθώς αποκάλυψε ότι κάποιος άγνωστος (ή άγνωστη) έχει δημιουργήσει ένα ψεύτικο προφίλ της στο Facebook στο οποίο μάλιστα έχουν σπεύσει να κάνουν friend request πάνω από 4.000 άτομα.
Αυτό που ενόχλησε περισσότερο τη Ναταλία είναι που ο άγνωστος βγήκε και έγραψε στο προφίλ αυτό:«Πολύ με στεναχωρεί που υπάρχει κρίση και συμπάσχω, αλλά εγώ να ξέρετε ότι ανανέωσα με το κανάλι μου και έτσι τόσο το “Mες την καλή χαρά” όσο και το “ChartShow” συνεχίζονται και εγώ έχω λύσει το πρόβλημά μου για το 2011».Πολλοί ήταν οι φίλοι της μετά από αυτή την ανακοίνωση που έκαναν report στο συγκεκριμένο προφίλ και έτσι ο συγκεκριμένος λογαριασμός έκλεισε .
Η Ναταλία δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει όλους όσους την βοήθησαν, μέσω του twitter της, όπου η παρουσιάστρια έκανε και την πρώτη ανάρτηση του προβλήματός της.

Πηγή:Troktiko

Share/Bookmark