Τρίτη 3 Αυγούστου 2010

"Ναι, η Μιράντα Κέρ είναι έγκυος"!

Φίλη Μιράντας Κέρ

Μια από τις φίλες της Miranda Kerr από το χώρο του modeling επιβεβαίωσε πως η Μιράντα κατέστη έγκυος από τον ηθοποιό Orlando Bloom.


Η Miranda Kerr - που παντρεύτηκε τον Orlando Bloom λιγότερο από μία εβδομάδα πριν - περιμένει το πρώτο τους παιδί, σύμφωνα με το μοντέλο της Victoria Secret  Jessica White.



Μιλώντας σε μια φωτογράφιση, αποκάλυψε: "Είναι έγκυος!
"Είμαι χαρούμενος γι 'αυτήν. Είναι τόσο ερωτευμένη.
Νομίζω ότι εκείνη και ο Ορλάντο είναι ένα πραγματικά πανέμορφο ζευγάρι! Τους εύχομαι ό, τι καλύτερο."
Η ίδια συνεχίζει: "Θα είναι κουκλί το μωρό τους!"


Ορλάντο Μπλούμ - Μιράντα Κέρ
Ο Ορλάντο, 33 ετών, παντρεύτηκε την 27χρονη Μιράντα σε ένα άκρως μυστική τελετή την περασμένη εβδομάδα, η οποία σύμφωνα με πληροφορίες πραγματοποιήθηκε στην Καραϊβική.
Η Miranda, η οποία "έβγαινε" με τον  πρωταγωνιστή των "πειρατών της Καραϊβικής από το 2007, έχει ήδη μιλήσει για το τι είδους μητέρα  θα ήθελε να γίνει.
"Αν είμαι κατά το ήμιση τόσο καλή όπως η μητέρα μου, θα είμαι πολύ ευτυχισμένη", είπε.
"Επειδή η μητέρα μου ειλικρινά ήταν απλά η καλύτερη μαμά που κάποιος θα μπορούσε ποτέ να έχει, αυτό πραγματικά θα επιδιώξω και εγώ για το δικό μου μωρό."


Share/Bookmark