Τρίτη 15 Ιουνίου 2010

ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΓΙΑ ΤΟ "MASTER CHEF" Η ΜΑΝΩΛΙΔΟΥ,ΑΦΟΤΟΥ ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΟ "DANCING WITH THE STARS"!

newsflash_2.gif newsFLASH image by TearsInHvn
Translate this article or the whole web page to your language
by using the translate gadget above.

Την Παρασκευή το απόγευμα υπέγραψε η Ευγενία Μανωλίδου
(η οποία αποδεσμεύτηκε και τυπικά από τις υποχρεώσεις της
στον ΑΝΤ1 αφού αποχώρησε χτες από το DANCING. Τυχαίο;)
με την εταιρεία παραγωγής, στούντιο ΑΤΑ, το συμβόλαιο της,
για τη παρουσίαση του

"MASTER CHEF"

στο Μεγάλο Κανάλι από τον Οκτώβριο.

Και επίσημα πλέον η μαέστρος-παρουσιάστρια
που έχει βρει τον τρόπο να απασχολεί τα media θα ανήκει
στο δυναμικό του ΜΕGA από τη νέα τηλεοπτική περίοδο.

Όσο για τα τρία μέλη της κριτικής επιτροπής του ριάλιτι μαγειρικής,
το Κυριακάτικο ΒΗΜΑ, αναφέρει:
''Ηδη έχουν επιλεγεί τα δύο από τα τρία μέλη της κριτικής επιτροπής
και θα είναι οι πολυβραβευμένοι Λευτέρης Λαζάρου του εστιατορίου «Βαρούλκο» και Γιάννης Λουκάκος του εστιατορίου «Ψωμί και αλάτι».
Οι συζητήσεις για το τρίτο μέλος συνεχίζονται και σύμφωνα με πληροφορίες μεταξύ των επικρατέστερων φέρεται να είναι ο ιδιοκτήτης της «Σπονδής» Απόστολος Τραστέλης.''

ΠΗΓΗ
medianewz.png image by grecoleadermaximo
Share/Bookmark
open24hours1lv0fp6.gif image by grecoleadermaximo