Τετάρτη 26 Μαΐου 2010
ΜΗΝ ΤΟ ΧΑΣΕΤΕ !
Δείτε σε λίγο
βίντεο
απο την ειρηνική διαμαρτυρία των συμπολιτών μας Αιγειρατών-Ακρατινών-Διακοπτιτών μπροστα την Βουλή
επί της Λεωφόρου Αμαλίας στο Σύνταγμα .
ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΓΕΡΑ!!!
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης κινητού