Τετάρτη 26 Μαΐου 2010

ΕΚΛΕΙΣΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΩΡΑ ΣΗΜΕΡΑ Η ΓΕΦΥΡΑ ΤΗΣ ΧΑΛΚΙΔΑΣ,ΛΟΓΩ "ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ"!

xalkida bridge
newsflash_2.gif newsFLASH image by TearsInHvn
Mε το σύνθημα
"Έχουμε πατέρα τον Παπανικολάου, κύριε Ραγκούση μας κάνατε Νταχάου" εκατοντάδες κάτοικοι της Κύμης έκλεισαν για μία ωρα
την γέφυρα της Χαλκίδας διαμαρτυρόμενοι για τον "Καλλικράτη"
που θέλει την συνένωση της Κύμης με το Αλιβέρι.

Μπροστά στο άγαλμα του Γιώργου Παπανικολάου που βρίσκεται στην υψηλή γέφυρα της Χαλκίδας, έψαλλαν τον εθνικό ύμνο. Στην συνέχεια το πλήθος του κόσμου επιβιβάστηκε σε οκτώ λεωφορεία με προορισμό την βουλή.

Translate this article or the whole web page to your language
by using the translate gadget above.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Share/Bookmark
xelmos