Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

DEMI MOORE: "Με πολύ μεγάλη λύπη και βαριά καρδιά βάζω τέλος στο γάμο μου με τον Άστον (Κούτσερ)" - Δείτε το βίντεο!

«Με μεγάλη θλίψη και βαριά καρδιά  έχω αποφασίσει να τερματίσω τον εξαετή γάμο μου νμε τον Ashton», δήλωσε η Demi Moore.


"Ως γυναίκα, μητέρα και σύζυγος, υπάρχουν ορισμένες αξίες και ...
κάποιους  όρκους που κρατώ ιερούς ,και  με αυτό το πνεύμα που έχω επιλέξει να προχωρήσω με τη ζωή μου. 


Αυτή είναι μια περίοδος προσπάθειας για μένα και την οικογένειά μου, και θα ήθελα να παρακαλέσω για την ίδια συμπόνια για την ιδιωτική ζωή που θα δίνατε σε κάποιον που περνάειμια παρόμοια κατάσταση".

"Εγώ θα λατρεύω πάντα το χρόνο που πέρασα με την Demi
", έγραψε  ο Ashton Kutcher στην Chime σελίδα του, "Ο γάμος είναι ένα από τα πιο δύσκολα πράγματα στον κόσμο και δυστυχώς μερικές φορές αποτυγχάνει .Αγάπη και το φως, AK".