Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011

ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΤΣΙΡΑΣ: «Ήθελα να φύγω από αυτή την δουλειά»!

Πριν από δεκαπέντε χρόνια, την εποχή του μεγάλου του peak, ο Γιάννης Κότσιρας ασφυκτιούσε, ένιωθε απέχθεια για τον εαυτό του και φοβόταν το πλήθος. 


«Αυτό το πέρασα για αρκετά χρόνια. Μάλιστα αυτός ήταν ένας λόγος που εκεί γύρω στο ’97-’98, όταν είχα κάνει το πρώτο «μπαμ» ήθελα να φύγω από την δουλειά, δεν ήθελα να συνεχίσω να ...
τραγουδάω. Είχα συνδέσει όλα τα άσχημα που συνέβαιναν στην προσωπική μου ζωή και στην καθημερινότητά μου, το ότι έχασα τους φίλους μου, το ότι δεν μπορούσα να βγω ανενόχλητος να πιω έναν καφέ, με την δουλειά μου. 


Έλεγα πως αυτή φταίει για όλα. Από την άλλη όμως ήμουν εξαρτημένος από την δουλειά σε πολλά επίπεδα. Εκεί έκανα και πολλά λάθη. Έχω κάνει παραστάσεις που δεν πήγαν καλά, έχω πει ορισμένα μέτρια τραγούδια που αν ήμουν σε άλλη περίοδο της ζωής μου δεν θα έλεγα ποτέ» τόνισε στο Down Town.


Πηγή: Gossip-Tv.gr