Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011

"ΒΡΑΔΥ": Χάσατε προχθές την εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλου, με καλεσμένο το Σάκη Ρουβά; - Δείτε την ΟΛΟΚΛΗΡΗ εδώ!


Ο πρώτος καλεσμένος της νέας σεζόν, για την εκπομπή «Βράδυ» με τον Πέτρο Κωστόπουλο, ήταν ο Σάκης Ρουβάς.

«Πολύ χαίρομαι ως γούρι σου!» δήλωσε ο ίδιος μόλις κάθισε στην πολυθρόνα του καλεσμένου της εκπομπής, ενώ αμέσως μετά τόνισε ...
πως το περισσότερο γούρι το έχει φέρει στον εαυτό του, αποκτώντας τον πρώτο του γιο.

Για την εποχή που ήρθε στη ζωή η κόρη του, Αναστασία, ο 39χρονος Έλληνας σταρ δήλωσε: 

«Το κορίτσι ήταν η πρώτη μου φορά που διαπίστωσα έναν τεράστιο έρωτα, όταν μπήκε ξαφνικά στη ζωή μου. Με το γιο η σχέση μου θα εξελιχθεί στη διάρκεια. Έχω ήδη αρχίσει να σκέφτομαι ότι θα πηγαίνουμε να παίζουμε μπάλα μαζί […] 

Κοίταξε με την πιτσιρίκα, από την αρχή ό,τι κι αν έκανε, το έβρισκα συγκλονιστικό. Ήταν δύο μηνών η Αναστασία και μου χαμογελούσε. Το έλεγα στον κόσμο και μου έλεγαν “είσαι τρελός! τα παιδιά δεν χαμογελάνε”, και τους έλεγα "δεν ξέρω τι κάνουν τα δικά σας"».