Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

ΑΛΕΞΗΣ ΚΟΥΓΙΑΣ: "Θέλω να πουλήσω την Παναχαϊκή"!

Πιο Γρήγορο Web με IE9. Κατεβάστε τον Internet Explorer 9 τώρα! microsoft



"Είναι οριστική και αμετάκλητη η απόφασή μου να αποχωρήσω από το ποδόσφαιρο. Ψάχνω να βρω επενδυτή καθώς έχω κουραστεί, θέλω να ασχοληθώ με τα παιδιά μου. 

Δεν έχω δεχθεί ούτε ένα ...
τηλέφωνο για την πώληση της Παναχαϊκής, δεν ζητάω τίποτα παραπάνω από μέρος των χρηματων που έχω βάλει.

Δεν πρόκειται να δώσω την Παναχαϊκή σε κανέναν Σουλτάνο ή άγνωστο, θα βρω έναν επιχειρηματία υγιή όπως στα Γιάννενα. Δεν έχω κουράγιο να συνεχίσω, αθωώθηκαν σχεδόν όλες οι ομάδες αυτές που εμπλέκονται με τα στημένα, η μοναδική που στην ουσία τιμωρήθηκε είναι η Ηλιούπολη".

Αυτές τις δηλώσεις έκανε ο Αλέξης Κούγιας, μιλώντας στον SKAI Radio.

Ο Αλέξης Κούγιας, φαίνεται αποφασισμένος να αποχωρήσει από την πατρινή ομάδα, ενώ ξεκαθάρισε πως δεν υπάρχει αυτή την ώρα επενδυτής που να ενδιαφέρεται.
Ανάλογες δηλώσεις είχε κάνει και χθες, όταν αναφερόμενος στην διαιτησία του κ. Κατσικογιάννη, τόνισε πως έχει αηδιάσει με αυτά που γίνονται στο Ελληνικό ποδόσφαιρο και θέλει να αποχωρήσει.

Πηγή: Dete.gr