Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

ΣΠΥΡΟΣ ΧΑΡΙΤΑΤΟΣ: “ Δεν έχω απαντήσει ακόμη στο Mega, για το “Just The Two Of Us”!



Λίγος καιρός απέμεινε έως ότου κάνει πρεμιέρα στην οθόνη του Mega,  το “Just The Two Of Us” και η λίστα με τα πιθανά ζευγάρι έχει ήδη διαρρεύσει από διάφορες τηλεοπτικές εκπομπές.

Μέχρι στιγμής όμως το Mega δεν έχει κάνει καμία...

επίσημη ανακοίνωση και κρατάει ως επτασφράγιστο μυστικό τα άτομα που θα συμμετάσχουν στο χορευτικό σόου.


Ο Σπύρος Χαριτάτος είναι ένα από τα ονόματα που φιγουράρουν στην λίστα των τηλεοπτικών αστέρων για να λάβουν μέρος στο “Just The Two Of Us”. Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε το LadyΝews μαζί του, μας επιβεβαίωσε ότι έχει δεχθεί πρόταση για  να συμμετάσχει στο χορευτικό σόου.

“Μου έχει γίνει πρόταση από το “Just The Two Of Us” αλλά δεν έχω απαντήσει ακόμη. Είμαι θετικός και θα ήθελα να συμμετάσχω, μιας και το σόου έχει φιλανθρωπικό χαρακτήρα.
Παρόλα αυτά δεν γνωρίζω ακόμη εάν θα έχω χρόνο λόγω διάφορων επαγγελματικών υποχρεώσεων” ανέφερε ο δημοσιογράφος και παρουσιαστής, που στο τέλος της εβδομάδας αναμένεται να δώσει την οριστική του απάντηση.


Το σίγουρο πάντως είναι πως αν τελικά δώσει τα χέρια με τους υπεύθυνους του “ Just The Two Of Us”, η παρουσία του θα ανεβάσει αρκετά τα νούμερα στο χορευτικό σόου, αφού  ο Σπύρος, μας έχει αποδείξει ότι έχει το δικό του τρόπο να κερδίζει τους τηλεθεατές!


Πηγή: LadyNews.gr