Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

ΝΙΚΟΣ ΓΙΓΟΥΡΤΑΚΗΣ: Διαβάστε τη τελευταία συνέντευξη του!


Για το τελευταίο ταξίδι «έφυγε» στα 30 του χρόνια ο επιχειρηματίας Νίκος Γιγουρτάκης.


Ο Νίκος Γιγουρτάκης άφησε την τελευταία του πνοή, το βράδυ της Τρίτης. Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ τον μετέφερε στο Ασκληπιείο της Βούλας, όπου οι γιατροί ...
διαπίστωσαν τον θάνατο του.


Η είδηση για τον θάνατο του 30χρονου επιχειρηματία προκάλεσε σοκ στον καλλιτεχνικό χώρο, καθώς η οικογένειά του έχει στην ιδιοκτησία της νυχτερινά κέντρα ενώ και ο ίδιος διατηρούσε στενές σχέσεις με πολλούς τραγουδιστές και κοσμικούς Αθηναίους.


Ο Νίκος Γιγουρτάκης γεννήθηκε το 1981 στην Αθήνα και είχε πάρει δίπλωμα στον τομέα της Διοίκησης Επιχειρήσεων από το Westminster University.


Η τελευταία του συνέντευξη


Στην εφημερίδα Espresso είχε δώσει ο Νίκος Γιγουρτάκης μια από τις τελευταίες του συνεντεύξεις. Ο νεαρός επιχειρηματίας με τη θυελλώδη ζωή, που πολλοί τον αποκαλούσαν «Ντέιβιντ Μπέκαμ της Ελλάδας» είχε αναφέρει άγνωστα περιστατικά από τη ζωή του, είχε μιλήσει για τις γυναίκες και δήλωνε πως είχε φάει χυλόπιτες!


Διαβάστε τη συνέντευξη του 30χρονου επιχειρηματία που έφυγε ξαφνικά από τη ζωή προκαλώντας σοκ στην κοσμική Αθήνα.


«Γεννήθηκα το 1981, τελείωσα το γυμνάσιο στην Ελλάδα σε ιδιωτικό κολέγιο και συνέχισα το λύκειο στο Λονδίνο. Ηθελα να σπουδάσω και πήρα δίπλωμα στον τομέα της Διοίκησης Επιχειρήσεων από το Westminster University. Ο λόγος που συνέχισα τις σπουδές μου στο εξωτερικό ήταν ότι ήθελα την ανεξαρτησία μου. Δεν είχα “κολλήματα”, δεν σκέφτηκα ότι θα χάσω τις παρέες μου. Αλλωστε, ήξερα καλά αγγλικά. Απλώς ήθελα να τελειοποιήσω τις σπουδές μου και να αλλάξω το lifestyle μου. Επίσης, γνωρίζω καλά και γαλλικά».


- Πώς κυλάει το 24ωρό σου;
Ασχολούμαι με τις οικογενειακές επιχειρήσεις. Είμαι δίπλα στον πατέρα μου Τάκη και στα νυχτερινά κέντρα που έχουμε. Στις υπόλοιπες επαγγελματικές δραστηριότητες του πατέρα μου δεν έχω πέσει με τα μούτρα. Ασχολούμαστε με κτηματομεσιτικά, χρηματιστηριακά. Εμένα όμως με ενδιαφέρει το κομμάτι της νυχτερινής διασκέδασης. Είμαι στο καλλιτεχνικό κομμάτι των επιχειρήσεών μας.


- Ο πατέρας σου έχει γράψει ιστορία στη νύχτα...
Η ιστορία ξεκίνησε από τον παππού μου, από τον οποίο άλλωστε έχω πάρει και το όνομά μου. Στη συνέχεια ανέλαβε ο πατέρας μου, που χάραξε τη δική του πορεία. Εξάλλου, αλλάζουν οι εποχές. Το ότι βρήκα εγώ μια έτοιμη δουλειά και ένα όνομα που έχει μια ιστορία εννοείται ότι βοήθησε. Είναι όμως και ένα βάρος που θα κουβαλάω ούτως ώστε να μπορέσω να αποδείξω αν είμαι καλύτερος των περιστάσεων και να ανεβάσω ακόμη πιο ψηλά τον πήχη και τους στόχους μας. Είναι κάτι που κάνω με ευχαρίστηση, αφού ανέκαθεν μου άρεσε η νυχτερινή ζωή!


- Οι σχέσεις σου με τους γονείς σου πώς είναι;
Με συμβουλεύουν. Γενικότερα όμως και εγώ και ο αδελφός μου είμαστε πολύ κοντά τους και παράλληλα πολύ ανεξάρτητοι. Υπάρχει μια περίεργη σχέση ανάμεσά μας. Μπορεί ο καθένας να κάνει το δικό του και παράλληλα επικοινωνούμε μεταξύ μας με μοναδικό τρόπο.


- Ποια είναι η πιο αστεία εμπειρία της ζωής σου;
Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι συγκεκριμένο. Με τους κολλητούς μου κάνουμε συνέχεια πλάκες.


- Υπήρχε κάτι πολύ δυσάρεστο που σε σημάδεψε;
Ο θάνατος του παππού μου Νίκου. Ηταν το πιο σοκαριστικό γεγονός για μένα και μέχρι σήμερα δεν το έχω ξεπεράσει.


- Το κορμί σου είναι γεμάτο τατουάζ. Τι σημαίνουν για σένα;
Τα τατουάζ για μένα είναι τρόπος ζωής, με χαρακτηρίζουν σαν άνθρωπο. Μερικά από αυτά που έχω συμβολίζουν κάποια πολύ συγκεκριμένα πράγματα. Δεν νομίζω πάντως ότι υπάρχει λόγος να μπούμε σε λεπτομέρειες.


- Ποια είναι τα χόμπι σου;
Πηγαίνω πολύ στο γυμναστήριο και το καλοκαίρι κάνω πολλά θαλάσσια σπορ.


- Σε χαρακτηρίζουν metrosexual. Είσαι τελικά;
Δεν είμαι ο τύπος που θα βάλει κρέμες ή θα πάει σε πλαστικό! Απλώς προσέχω. Γυμνάζομαι, όπως σου είπα, τρέφομαι σωστά, πηγαίνω στο κομμωτήριο. Τηρώ ένα πρόγραμμα, που για μένα είναι τρόπος ζωής.


- Τι απαντάς στον τίτλο «Ελληνας Μπέκαμ»...
Δεν μιμούμαι κανέναν. Εχω το δικό μου στιλ και χαρακτήρα. Για να είμαι ειλικρινής όλη αυτή η ιστορία με αφήνει αδιάφορο. Γελάω όταν το ακούω.


- Ποιες είναι οι αδυναμίες σου;
Οι γυναίκες, τα αυτοκίνητα και τα καλά ρούχα.


- Ποιο είναι το πιο ακραίο πράγμα που έχεις κάνει για μια γυναίκα;
Δεν κάνω κάτι extreme. Οταν θέλω να τραβήξω την προσοχή μιας γυναίκας, είτε θετικά είτε αρνητικά, πολλές φορές το παίζω αδιάφορος... Απλώς δεν κάνω τίποτα.


- Τι πρέπει να έχει η τέλεια, η ιδανική γυναίκα;
Η ιδανική γυναίκα είναι αυτή που γουστάρει τον άνδρα γι’ αυτό που είναι εκείνος. Πλέον, έτσι όπως έχουμε γίνει, ακούμε ζευγάρια που είναι μαζί για άλλους λόγους, άσχετα αν δεν θέλουν εκείνοι να το πιστέψουν. Εγώ θέλω η γυναίκα να με γουστάρει για την προσωπικότητά μου. Εμφανισιακά δεν έχω κάποια συγκεκριμένη προτίμηση.


- Θέλεις να κάνεις οικογένεια;
Σίγουρα θέλω να κάνω παιδιά. Το αν θα παντρευτώ δεν το έχω ξεκαθαρίσει ακόμα στο μυαλό μου.


- Τελικά αλλάζεις τις συντρόφους σου σαν τα πουκάμισα;
Στα πουκάμισα δεν δίνω μεγάλη σημασία, ενώ μια σύντροφος έχει ψυχή. Το πουκάμισο το βάζεις και μετά μπορείς να το πετάξεις. Ισως ισχύει αυτό, αλλά δεν συμπεριφέρομαι στις συντρόφους μου όπως στα πουκάμισα (γέλια).


- Εχεις φάει ποτέ χυλόπιτα;
Πάρα πολλές φορές! Δεν τρώει κάποιος χυλόπιτα επειδή δεν αρέσει εμφανισιακά. Ισως να μην αρέσει ο χαρακτήρας του. Μπορεί να της αρέσω και να μην ταιριάζουμε...


- Είσαι μονογαμικός;
Οχι, δεν είμαι.


- Στο παρελθόν είχε ακουστεί πως είχες σχέση με την Τζούλια Αλεξανδράτου. Πώς κρίνεις τη σημερινή της... κατάσταση;
Ο κάθε άνθρωπος μπορεί να επιλέξει να κάνει ό,τι θέλει στη ζωή του. Αν αισθάνεται όμορφα όταν πηγαίνει για ύπνο και ξυπνάει χωρίς τύψεις και χωρίς να τον απασχολεί κάτι, πιστεύοντας ότι έχει κάνει το σωστό κατά την κρίση του, εμένα δεν μου πέφτει λόγος.


- Είσαι παρεξηγημένο παιδί...
Ναι, πάρα πολύ. Μπορεί να είσαι δισεκατομμυριούχος, μπορεί να είσαι και ο πιο φτωχός, να είσαι ο πιο ωραίος ή ο πιο άσχημος. Ολοι έχουν άγχη και προβλήματα. Είμαι παρεξηγημένος γιατί είμαι λίγο πιο αυθόρμητος και ατίθασος σε σχέση με άλλους. Προβάλλω έναν Νίκο που δεν θέλει να μεγαλώσει.


- Ποιο είναι το όνειρό σου;
Θέλω να κάνω κάποια στιγμή οικογένεια και να μπορέσω να ζήσω τα παιδιά μου όσο καλύτερα γίνεται, να μην τους λείψει τίποτα.


- Περνάει κρίση η νυχτερινή ζωή;
Είναι γεγονός ότι υπάρχει κρίση! Και μεγάλη μάλιστα. Το καταλάβαμε πολύ αργά στην Ελλάδα. Θεωρώ ότι θα έρθουν πιο δύσκολες εποχές. Ενας πελάτης μπορεί να πιστεύει ότι είναι πιο εύκολα ελέγξιμη η κατάσταση. Μπορεί να δει ένα μαγαζί γεμάτο και να θεωρήσει ότι είμαστε Κροίσοι, αλλά δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα. 


Εχει πέσει η κατανάλωση. Μπορεί κάποιος να είναι με ένα ποτό στο χέρι από τις δώδεκα μέχρι τις πέντε το πρωί που θα φύγει. Παλαιότερα δεν το σκέφτονταν. Επιναν και δεύτερο και τρίτο ποτό, οπότε έκαναν και πολύ μεγαλύτερο τζίρο. Με αγχώνει αυτό, γιατί δεν φταίει η δουλειά μας. Υπάρχει κορεσμός στην αγορά. 


Ακόμα και αν κάποιος έχει δεκαπέντε πτυχία και μιλάει πολλές γλώσσες, έτσι όπως έχουν τα πράγματα, δεν έχει καμία προοπτική και μέλλον. Θα καταντήσουμε να ζούμε σε μια εποχή που θα υπάρχουν δύο τάξεις: οι πολύ πλούσιοι και οι πολύ φτωχοί. Η μεσαία τάξη θα εξαλειφθεί!


Πηγή: Real.gr