Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

ΝΙΚΟΣ ΜΟΥΤΣΙΝΑΣ: Μετά την TV έκανε σταριλίκια και στο θέατρο!


Ο Μουτσινάς είναι ένας έξυπνος, ευαίσθητος και καυστικός κωμικός, που είμαι σίγουρός ότι επιδιώκει και καλά κάνει να μείνει στην τηλεόραση. 


Παράλληλα η ενασχόληση του με τον θέατρο τον ...
βοήθησε να μπεί και σε άλλες κλίκες. Αυτές των "δύσκολων" ηθοποιών που δε δίνουν εύκολα χώρο σε νέους.


 Το κατάφερε στηριζόμενος πέραν του ταλέντου του σε κορυφαίους Έλληνες θεατρανθρώπους που επένδυσαν πάνω του. Μόνο που αποδείχτηκε κατώτερος των περιστάσεων. 


Δεν έχω κάτι προσωπικό με τον Μουτσινά. Ούτε ξύπνησα μια μέρα το πρωϊ και είπα "Με ποιόν ν΄ασχοληθώ σήμερα. Α με τον Μουτσινά!". Όχι. Γελάω μαζί του...Εγώ βεβαίως μπορεί να γελάω...Μπορεί με το ταλέντο του να κάνει την καρδιά μου ν΄ ανοίγει.


 Να νιώθω πώς θέλω να κάνω πράγματα και να αποκτήσω συνήθειες, που θα βοηθήσουν να παραμείνουν αυτά τα θετικά συναισθήματα και στο μέλλον. Η υπερευαισθησία μου ή δραστήρια ονειρική ζωή. Η μεγάλη δεκτικότητα και κατανόηση στα προβλήματα των άλλων. 


Ο Νίκος όμως...κατανοεί τα προβλήματα των άλλων; Το περιστατικό που θα σας διηγηθώ παρακάτω...


έλαβε χώρα πρίν λίγες μέρες στο καμαρίνι του. Την ημέρα που αποφάσισε ο ίδιος έτσι ξαφνικά να κατεβεί η παράσταση στην οποία πρωταγωνιστούσε όλο το καλοκαίρι. Έτσι τσαμπουκά. Μάλιστα στην κουβέντα που είχε με τον θεατρικό επιχειρηματία του είπε "Εγώ αγόρι μου δεν έχω συμβόλαιο. Και με αυτή τη δουλειά δε βγάζω λεφτά. Σταμάταω σήμερα"


Η στάση του υποχρέωσε τον επιχειρηματία να του απαντήσει: "Παρ όλα αυτά εγώ σε πληρώνω για όλο αυτό το διάστημα. Θα μπορουσα να σου πώ κι εγώ ότι δε σε πληρώνω, επειδή δεν υπάρχει συμβόλαιο μεταξύ μας".


Δε μπορώ να το πιστέψω ότι ο Νικολάκης είχε τόση έπαρση και τόση αλαζονεία. Το θέμα βεβαίως δεν έμεινε εκεί. Είχε και συνέχεια όταν ένας εκ των φροντιστών του θεάτρου του μίλησε για τα μεροκάματά των συναδέλφων του, τις ταξιθέτριες και τους συντελεστές. Τότε ο Νικολάκης ακούστηκε στον χώρο να λέει "Στα...πνευμόνια μου όλες και όλοι".


 Τελικώς πέρασε το δικό του. Η παράσταση κατέβηκε αρκετές μέρες πρίν κλείσει ο κύκλος της συνεργασίας, πολλοί υπάλληλοι του θεάτρου έχασαν τα μεροκάματά τους κι εκείνος ετοιμάζεται να κάνει πρεμιέρα στην τηλεόραση...κρίνοντας ότι πετάει και ότι κινείται. Λογικό. 


Πώς αλλιώς να γεμίσει την εκπομπή; Άραγε μετά απο αυτό το σταριλίκι-να ήσουν η...Βουγιουκλάκη καήμένε να το καταλάβω-ποιός θεατρικός επιχειρηματίας θα τον εμπιστευτεί; 


Ζόρικα τα βλέπω...ζόρικα..


Πηγή: Nasos Blog