Ωστόσο, όταν ο Anthony ρωτήθηκε αν θέλει διαζύγιο από τη γυναίκα του προσπάθησε να αποφύγει την απάντηση λέγοντας: «Το διαζύγιο δεν ήταν κάτι σοκαριστικό. Αυτά συμβαίνουν. Ήταν μια απόφαση που πήραμε από κοινού… και έτσι θα απαντήσω. Δεν ήταν κηδεία. Ήταν μια απόφαση δυο ανθρώπων που ήρθαν κοντά και το συνειδητοποίησαν.» 
Ο Anthony δεν παρέλειψε βέβαια να πλέξει και το εγκώμιο της πρώην συζύγου του λέγοντας: «Η Jennifer είναι μια θαυμάσια, υπέροχη γυναίκα, μια θαυμάσια μητέρα, μία υπέροχη φίλη, Θα την αγαπώ για πάντα. Το σημαντικό για μένα είναι ότι γνωρίζει όχι μόνο η ίδια αλλά και τα παιδιά μου. Γι΄ αυτά θα είμαι πάντα ο μπαμπάς.». Όσο για τις φήμες ότι ζήλευε την επιτυχία της Lopez για τη θέση της ως κριτή στο American Idol, ο ίδιος το αρνείται κατηγορηματικά λέγοντας: «Είμαι πολύ υπερήφανος γι΄ αυτήν»!
Στην τελευταία της συνέντευξη ωστόσο πρέπει να πούμε πως η Jennifer ήταν λίγο πιο σκληρή στις δηλώσεις της σε σχέση με τον Anthony: «Φυσικά και νιώθω απογοητευμένη, όμως ποτέ δεν θα πάψω να πιστεύω στην αγάπη. Είμαι αποφασισμένη να συνεχίσω τη ζωή μου, να μεγαλώσω τα παιδιά μου και να πετύχω ακόμα περισσότερα και σαν γυναίκα και σαν επαγγελματίας»!
 


Πηγή: agelioforos.gr