Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΑΛΑΤΗΣ:" Δεν υπάρχουν gay και ξε-gay"!!


Ο Γιάννης Γαλάτης μιλάει στο “ People” και στον Πάνο Γιαννακόπουλο,  για τις σεξουαλικές του προτιμήσεις,τα ναρκωτικά και την εφορία.

Έχετε πειραματιστεί σεξουαλικά και με τα δύο φύλα;
“ Είναι ωραίο πράγμα να κάνεις αυτό που σου...

αρέσει.Αυτό έκαναν και οι αρχαίοι.Αν το κρύβεις, αυτόματα γίνεσαι κακός.


Μια μέρα,μου λέει ένα γνωστός μου,δείχνοντας μου έναν περαστικό: “Αυτός είναι gay;”


Θύμωσα. Δεν με ενδιαφέρουν οι διακρίσεις . Η μητέρα μου όλους τους ομοφυλόφιλους φίλους μου τους έβρισκε χαριτωμένους.Πότε δεν είπε “αυτόε είναι gay”.Αυτό σημαίνει ανωτερότητα.


Δεν υπάρχουν gay και ξε-gay. Υπάρχουν άνθρωποι με διαφορετικές σεξουαλικές προτιμήσεις.”

Για τα ναρκωτικά απαντάει:

“ Μια φορά, πήγαν να μου προσφέρουν “τσιγάρο” στην Ψαρρού. Μέχρι τότε, νόμιζα ότι το χασίς ήταν ποτό.Φυσικά, δεν το δέχτηκα.”

Σε ότι αφορά τα δημοσιεύματα ότι τον κυνηγάει η εφορία, δηλώνει

“ Δεν με κυνηγάει.Με αγαπάει και με θαυμάζει.” 


Πηγή: Zappit.Gr