Όπως αποκάλυψε ο ιδρυτής του δικτύου Μαρκ Ζάκερμπεργκ, προετοιμάζεται ένας δραστικός ανασχεδιασμός της εμφάνισης και λειτουργικότητας των ...
ιστοσελίδων, μεταξύ άλλων αντικαθιστώντας τα συνηθισμένα «προφίλ» των χρηστών με ένα οπτικοακουστικό χρονοδιάγραμμα της ζωής του κάθε χρήστη.
Καθώς τα άλλα δίκτυα αυξάνουν τον ανταγωνισμό τους (Google Plus και Twitter), το Facebook προσπαθεί να ανανεώσει το ενδιαφέρον των χρηστών, ώστε να μένουν περισσότερο χρόνο στις ιστοσελίδες του.
Ο χρήστης θα μπορεί να επεκτείνει το χρονολόγιο του στο παρελθόν, πολύ πριν υπάρξει το Facebook.
Για «την ιστορία της ζωής σας και ένα νέο τρόπο να εκφράσει ο καθένας σας ποιος είναι» εξήγησε ο νεαρός Ζάκερμπεργκ.
Το χρονολόγιο θα αντικαταστήσει πλήρως τις τωρινές σελίδες προφίλ των χρηστών.
Μέχρι τώρα, το προφίλ περιοριζόταν σε μερικές στοιχειώδεις πληροφορίες, ενώ η νέα αντίληψη, σύμφωνα με αναλυτές, εγείρει πιθανώς νέα ζητήματα γύρω από την προστασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών.
Το Facebook φρόντισε να υπογραμμίσει ότι οι νέες λειτουργίες θα ελέγχονται από τον χρήστη αποκλειστικά, επιτρέποντας στον καθένα να περιορίσει ποιος φίλος μπορεί να βλέπει «τι» από το παρελθόν.
Ακόμα, οι χρήστες θα μπορούν πλέον και οι ίδιοι με ένα «κλικ» να δουν τα τραγούδια που οι φίλοι τους άκουσαν, τα τηλεοπτικά σόου που παρακολούθησαν ή τα βιντεοπαιγνίδια που εκείνοι έπαιξαν, οπότε θα μοιράζονται με πιο άμεσο τρόπο τις ίδιες ψυχαγωγικές εμπειρίες.
Ήδη, ο ιδρυτής του Facebook ανακοίνωσε συνεργασίες με την Spotify και τη Netflix.
Οι αλλαγές, που συμπεριλαμβάνουν το οπτικοακουστικό χρονολόγιο, αναμένεται να αρχίζουν να εμφανίζονται στους υπολογιστές των χρηστών μέσα στις επόμενες εβδομάδες.
Παράλληλα ο Guardian ανακοίνωσε το νέο application σε συνεργασία με το Facebook, το οποίο θα επιτρέψει στα εκατομμύρια αναγνώστες του να ενημερώνονται πιο άνετα και πιο γρήγορα.
Δεν είναι η πρώτη εφημερίδα που συνεργάζεται στενά με το δημοφιλές site κοινωνικής δικτύωσης, αφού ανάλογες πρωτοβουλίες έχουν ήδη αναπτύξει και άλλοι κολοσσοί, όπως η Washington Post και η Wall Street Journal.
«Είναι γνωστό ότι πολλοί αναγνώστες μας είναι χρήστες του Facebook και αντίστροφα. Κατά συνέπεια επιθυμούσαμε να δημιουργήσουμε ένα νέο περιβάλλον ειδήσεων απόλυτα συμβατό με το αντίστοιχο του Facebook» δήλωσε στέλεχος της εφημερίδας.
Πηγή: In.gr