Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

ΘΑΝΟΣ ΠΕΤΡΕΛΗΣ: Δείτε τους κοιλιακούς του!


Στα δάχτυλα του ενός χεριού μετριούνται οι σταρ-τραγουδιστές που «βγήκαν» από reality ή talent shows και τα ονόματά τους είναι ακόμη στο προσκήνιο.


 Αλλά ο Θάνος Πετρέλης είναι μια διαφορετική περίπτωση. Στην πραγματικότητα, ποτέ δεν χρειαζόταν κανένα ...
reality – εννιά χρόνια τώρα, έχει αποδείξει πως ξέρει να κερδίζει στο real life.


Η προσπάθεια για την επιτυχία, ο δρόμος προς τηνκαταξίωση λένε πως είναι μοναχικός. Συνήθως – όχι πάντα. Ο Θάνος υπήρξε τυχερός.

 «Με τον Φοίβο συζητάμε τα πάντα. Ξεκινήσαμε σαν συνεργάτες το 2004. Είναι κουμπάρος μου, είναι πραγματικός μου φίλος. Μπορώ να του εμπιστευτώ τα πάντα. Είναι ο αδερφός που ποτέ δεν είχα. Όταν βρίσκεσαι στο ξεκίνημά σου και είναι να συνεργαστείς με έναν τόσο επιτυχημένο άνθρωπο, θεωρώ πως είναι λίγο παράλογο να του πω "θέλω αυτό και εκείνο’’. 

Αφέθηκα πραγματικά στα χέρια του γιατί πίστευα ότι εκείνος ήξερε καλύτερα ακόμη και από μένα το τι πρέπει να τραγουδήσω, πού πρέπει να με κατατάξει. Ήταν εκείνος που με έπλασε και ήταν τύχη για εμένα. Στην ουσία το ρίσκο ήταν όλο του Φοίβου και νομίζω πως δικαιώθηκε με το παραπάνω».

Kαλλιτέχνες και δημοσιογράφοι – άλλο ένα παιχνίδι, μια σχέση αγάπης- μίσους που ξέρει καλά. Και πάλι δεν μασάει τα λόγια του.

 «Ναι, υπάρχουν δημοσιογράφοι που έχουν πάρε δώσε με καλλιτέχνες για να διατηρούνται στα φώτα. Εγώ δεν γουστάρω να το κάνω αυτό. Μου αρέσει να μιλάω στο ‘‘γήπεδο’’. Δεν γουστάρω τα στημένα. Μου αρέσει να παίρνω τη νίκη με το σπαθί μου. Υπάρχουν δημοσιογράφοι που λένε ‘‘εκείνο το σχήμα πηγαίνει πολύ καλά’’ και όλοι ξέρουμε ότι πάει άπατο. Θα ντρεπόμουν να το κάνω αυτό. Να έχω δημοσιογράφους και να τους λέω αυτά τα ψέματα. Η αδικία με πωρώνει. Και με κάνει καλύτερο»
.
Περισσότερα στο Down Town που κυκλοφορεί.


Πηγή: Yupi.gr