Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

ΑΙΓΙΟ, ΑΝΑΠΛΑΣΗ: Άσφαλτο θέλει ο δήμαρχος, αντιδρά ο Μαυρουδής - Ρωγμές στη δημοτική ομάδα Θεοδωρακόπουλου!


Τριγμοί στη συνοχή της δημοτικής ομάδας Στάθη Θεοδωρακόπουλου, σημειώνονται μετά την “αιφνίδια” ένταξη στα θέματα της ημερήσιας διάταξης του Δημοτικού Συμβουλίου της Παρασκευής, του θέματος νο19 “Τροποποίηση -συμπλήρωση της αριθ.184/11απόφ. Δ.Σ. περί έγκρισης Τεχνικού Προγράμματος Δ.Αιγιαλείας έτους 2011 με την εγγραφή του έργου: «Αντικατάσταση του πλακόστρωτου τμήματος της οδού Κλ. Οικονόμου και τμήματος της οδού Μητροπόλεως με ασφαλτοτάπητα”.



Κι αυτό, γιατί ο αντιδήμαρχος και υπεύθυνος για τη μελέτη του πολύπαθου έργου κ. Λεωνίδας Μαυρουδής εμφανίζεται ενοχλημένος για την “παράκαμψή” του εκ μέρους του Δημάρχου και της Τεχνικής υπηρεσίας του Δήμου, που χειρίστηκαν το θέμα χωρίς τη δική του γνωμοδότηση, ως εμπλεκομένου από την πρώτη μέρα στο έργο.

Υπενθυμίζεται πως, στην εκπνοή της θητείας της, η δημοτική αρχή Καραφωτιά είχε πάρει στο Δημοτικό Συμβούλιο την απόφαση της αντικατάστασης του οδοστρώματος με σταμπωτή άσφαλτο, ενώ σήμερα η πρόταση φαίνεται να διαμορφώνεται προς την κατεύθυνση της κανονικής ασφάλτου.

ΔΗΜΑΡΧΟΣ: “ΠΡΩΤΑ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΔΙΑΦΩΝΙΕΣ”



Το filodimos.gr αναζήτησε τον κ. Μαυρουδή, ο οποίος απέφυγε να έρθει σε επαφή με τα ΜΜΕ, έχοντας κλειστό το κινητό του. Προφανώς περιμένει την αυριανή συνεδρίαση της δημοτικής ομάδας για να δει πώς θα είναι το κλίμα και θα αντιδράσει μετά. Από την άλλη, ο δήμαρχος Αιγιάλειας κ. Θεοδωρακόπουλος δεν διέψευσε την είδηση της “κόντρας” με τον αντιδήμαρχό του: 
“Ναι, είχαμε μια ψιλοδιαφωνία με τον κ. Μαυρουδή αλλά θα αντιμετωπιστούν όλα. Προέχει ο πολίτης, η ασφάλειά του και το δικαίωμα όλων σε έναν δρόμο βατό κι όχι αυτό το χάλι που έχουμε σήμερα” τόνισε ο δήμαρχος, που καλείται αύριο Τετάρτη, στη συνεδρίαση της δημοτικής ομάδας ενόψει του Δημοτικού Συμβουλίου της Παρασκευής, να αντιμετωπίσει όλα τα ερωτηματικά αλλά και τις ενδεχόμενες “επιθέσεις” εκ μέρους Μαυρουδή.
Ο αντιδήμαρχος πάντως, φέρεται να επιμένει στην παλιότερη πρότασή του περί δοκιμαστικής παρέμβασης σε ένα μέρος του έργου, το κόστος της οποίας παρέμβασης προτίθεται να αναλάβει ο ίδιος, ώστε να αποδείξει πως η μελέτη που εκπόνησε δεν έχει προβλήματα και να “ενοχοποιήσει” εκ νέου τον εργολάβο κ. Τάκη Καλαμιώτη, σε μια κόντρα δίχως τέλος. Το θέμα είναι πως οι κόντρες μελετητή και εργολάβου ουδόλως πλέον ενδιαφέρουν τους πολίτες και τους οδηγούς, που θέλουν άμεσα αποκατάσταση του έργου, το οποίο έχουν πληρώσει ήδη “χρυσό” για να οδηγούν σήμερα σε δρόμο, που θα'ταν κατάλληλος για...σαφάρι αλλά όχι για οδικό δίκτυο μιας σύγχρονης πόλης.

Πηγή: Filodimos.gr