Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011

ΚΑΤΙΑ ΔΑΝΔΟΥΛΑΚΗ: "Θα έλεγα ναι στην «Αποκάλυψη» του ANT1"!!!


Πολλά «σενάρια» κυκλοφορούν για τις τηλεοπτικές κινήσεις της εξαιρετικής Κάτιας Δανδουλάκη


Κάποια από αυτά είναι ράδιο-αρβύλες και άλλα «έπαιξαν» και δεν προχώρησαν.
 Η ίδια σε μια ανάπαυλα από τις πρόβες που κάνει στην ...
δυνατή κωμωδία του Μελ Μπρουκς «Να ζει κανείς ή να μην ζει», μας εξηγεί τι ακριβώς «έπαιξε» και τι δεν «έπαιξε». Φύγαμεεεεεεε!


Εδώ και μήνες «παίζει» ένα σενάριο το οποίο θέλει την καλή ηθοποιό στο νέο καθημερινό του Μεγάλου Καναλιού που πια ακούει στον τίτλο «Κλεμμένα όνειρα». Τι έγινε και δεν θα την δούμε σ’αυτό; Της έγινε ή όχι πρόταση; Τα έσπασε ή όχι στα λεφτά; Της έδωσαν ρόλο και μετά άλλαξαν τα πράγματα;


«Από ότι γνωρίζω σκέφτονταν να μου δώσουν ένα ρόλο στη δουλειά ο οποίος δεν θα ήταν απ’ τους πρωταγωνιστικούς… Το ήθελαν πολύ, μα όταν ήρθε η ώρα να φτιάξουν το μπάτζετ είδαν ότι δεν θα μπορούσε αυτό να αντέξει τα όποια χρήματα θα έκλεινα εγώ και δεν μου το πρότειναν καν. Είναι δύσκολοι οι καιροί, φτιάχνουν καστ με νέα κυρίως παιδιά που δεν έχουν οικονομικές απαιτήσεις απαγορευτικές για την παραγωγή. Το κατανοώ απόλυτα. Ούτε οργίστηκα όπως έγραψαν και ούτε είμαι στα μαχαίρια με το Mega. Αν είναι δυνατόν. Πρόκειται για ράδιο αρβύλες και μόνο!».


Είχε ρίξει το κασέ της για την «Ζωή της άλλης». Θα το έριχνε κι άλλο για τα «Όνειρα»; 


«Θα το έκανα - φυσικά και θα το έκανα, τρελή είμαι σε τόσο πολύ δύσκολους καιρούς να μην το έκανα; Απλά και το πεσμένο το κασέ μου, ίσως ήταν πολύ για την παραγωγή και το κανάλι…
Δεν μου έγινε πρόταση πάντως-αν μου είχε γίνει πιστεύεις ότι εγώ θα έκανα παζάρια;».


Παίζουν όμως κι άλλα σενάρια, τα οποία τη θέλουν να έχει δεχτεί στενή «πολιορκία» απ’ τον Ant1 για το νέο καθημερινό που ετοιμάζουν, την «Αποκάλυψη». Τι έχει να αποκαλύψει λοιπόν; Ισχύει κάτι τέτοιο ή όχι;


«Δεν με πήραν ποτέ τηλέφωνο απ’ το κανάλι του Αμαρουσίου, ή απ’ την παραγωγή του εν λόγω καθημερινού. Δεν έκανε ουδεμία κουβέντα, ούτε μου πρόσφεραν τρελά λεφτά όπως γράφηκε για να είμαι στην δουλειά τους. Δεν ξέρω αν το σκέφτηκαν, ή αν έπεσε ανάλογη πρόταση στο τραπέζι - εμένα πάντως δεν με πήραν ποτέ!». Κι εδώ έρχεται η ερώτηση κρίσης για την εξαιρετική πρωταγωνίστρια.


Αν της γινόταν πρόταση για την εν λόγω σειρά θα την αποδεχόταν ή όχι επειδή ανήκει στο άρμα του Μεγάλου Καναλιού.


«Δεν ανήκω σε κανένα άρμα, Βασίλη μου. Συνεργάστηκα θαυμάσια με το Mega, διατηρώ εξαιρετικές σχέσεις με τους ανθρώπους του, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα αρνιόμουν γερή πρόταση από τον Ant1. Οι καιροί είναι πολύ δύσκολοι, ξέρεις πολύ καλά ότι έχω ανάγκη τα χρήματα της τηλεόρασης για τις θεατρικές δουλειές μου, επομένως δεν θα έλεγα όχι σε κάποια δελεαστική πρόταση που θα μου γινόταν για αυτήν. Ούτε καν θα το σκεφτόμουν!»


του Βασίλη Μπουζιώτη
Πηγή: mediasoup.gr