Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

ΝΙΚΟΣ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ: Στενοχωρημένος και οργισμένος ο Χατζηνικολάου με τη κατάσταση στο Alter - Δείτε τι έγραψε στο twitter!

Πολύ στεναχωρημένος ήταν ο Νίκος Χατζηνικολάου μετά τη σημερινή απόφαση των τεχνικών της ΕΤΙΤΑ, να πραγματοποιήσουν στάση εργασίας στο ΑΛΤΕΡ, με αποτέλεσμα να ακυρωθεί τόσο το αποψινό δελτίο ειδήσεων, όσο και η πρεμιέρα της εκπομπής του "Πρόσωπο με πρόσωπο".


Αρκετοί ακροατές του, άλλοι με καλή και άλλοι με...
όχι και τόσο καλή διάθεση, απέναντί του, έσπευσαν να τον ρωτήσουν για αυτό το νέο πρόβλημα που δημιουργείται στο κανάλι του Μπουρναζίου. 


Ο Νίκος Χατζηνικολάου αρχικά ενημέρωσε τον κόσμο ότι οι τεχνικοί παρά τις υποσχέσεις δεν πληρώθηκαν και έτσι αποφάσισαν να κάνουν νέα στάση εργασίας από τις 6 ως τις 11, ενώ στη συνέχεια απάντησε στη βροχή μηνυμάτων που δέχθηκε: 


"Είμαι εργαζόμενος στο ΑΛΤΕΡ. Ούτε μέτοχος, ούτε διευθυντής".



Nikos Chatzinikolaou
 Συμφωνω απόλυτα.Είμαι εργαζόμενος στο ΑΛΤΕΡ.Ούτε μέτοχος,ούτε διευθυντης
Nikos Chatzinikolaou
 Είμαι εργαζόμενος εκει.Και εχω χάσει πολλα χρήματα.Οι ειρωνειες αλλου.Τέλος.
Nikos Chatzinikolaou
 Αν εχεις χάσει τη μπάλα,να το κοιτάξεις.Εγω το μόνο που Εχω χάσει είναι μισθούς 8 μηνών.Και δεν σηκωνω αστειακια.
Nikos Chatzinikolaou
Με ρωτάτε όλοι για το δελτιο και την εκπομπη στο ΑΛΤΕΡ.Υπάρχει στάση εργασίας των τεχνικών.Λυπάμαι.Σας ευχαριστω για τα θερμα σας λόγια!