Η νέα γενιά Opel Combo προσφέρει έξυπνες λύσεις στην κατηγορία μικρομεσαίων van. Διατίθεται σε ποικίλες εκδόσεις, είναι τεχνικά προηγμένη, εξαιρετικά οικονομική και υπόσχεται μέγιστη πρακτικότητα.
Για εύκολη πρόσβαση στο χώρο φόρτωσης, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν τώρα να παραγγείλουν εκδόσεις van με μία ή δύο προαιρετικές, συρόμενες πόρτες. Η επιβατική έκδοση έχει δύο συρόμενες πόρτες στάνταρ και πίσω πόρτα που ανοίγει προς...τα επάνω.
Επίσης διατίθεται μία ασύμμετρη, διπλή πίσω πόρτα. Σε ορισμένες εκδόσεις του panel van, μπορεί να τοποθετηθεί επιπρόσθετα ένα άνοιγμα στο πίσω τμήμα της οροφής για τη μεταφορά π.χ. μιας σκάλας.
Κορυφαίες διαστάσεις για τη μεταφορά φορτίων
Τα ξεχωριστά ταλέντα του νέου Opel Combo στη μεταφορά φορτίων είναι άμεσα αναγνωρίσιμα: προσφέροντας χωρητικότητα φόρτωσης μέχρι 3.800 L στην έκδοση μικρού μεταξονίου (με το κάθισμα αναδιπλωμένο) και 4.600 L με μακρύτερο μεταξόνιο, το Combo είναι κορυφαίο και στις δύο κατηγορίες. Το χαμηλό ύψος σκαλοπατιού φόρτωσης 54,4 cm και η μεγάλη γκάμα ωφέλιμων φορτίων μέχρι 1 t είναι οι καλύτερες τιμές στην κατηγορία, ενώ το πλάτος ανοίγματος της συρόμενης πόρτας είναι επίσης μοναδικό. Η έκδοση μικρού μεταξονίου διαθέτει χώρο φόρτωσης με μεγαλύτερο μήκος, ύψος και πλάτος μεταξύ των θόλων των τροχών.
Οικονομικοί και ισχυροί κινητήρες
Το νέο Opel Combo διατίθεται με έξι κινητήρες: τέσσερις diesel, έναν βενζίνης και έναν CNG (Compressed Natural Gas). Η γκάμα diesel περιλαμβάνει τους 1.3 CDTI και 1.6 CDTI, που παράγουν 66 kW/90 hp, μία έκδοση 1.6 CDTI με 77 kW/105 hp και μία μονάδα κορυφαίων επιδόσεων 2.0 CDTI με 99 kW/135 hp.
Ο βενζινοκινητήρας 1.4-λίτρων παράγει 70 kW/95 hp, ενώ η έκδοση CNG, που λειτουργεί με οικονομικό και περιβαλλοντικά συμβατό φυσικό αέριο, παράγει 88 kW/120 hp.
Ο βενζινοκινητήρας και ο 1.3 CDTI συνδυάζονται με πεντατάχυτα μηχανικά κιβώτια, ενώ ο κινητήρας CNG και ο ισχυρότερος CDTI συνεργάζονται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Ο 66kW/90 1.6 CDTI διατίθεται επιπλέον με το πεντατάχυτο Easytronic της Opel.
Με εξαίρεση τις μονάδες CNG και Easytronic, όλοι οι κινητήρες διατίθενται προαιρετικά με λειτουργία Start/Stop για ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων.
Το νέο Opel Combo είναι μία συμφέρουσα πρόταση αφενός λόγω κατανάλωσης, αφετέρου λόγω χαμηλού λειτουργικού κόστους, στο οποίο συμβάλλουν τα μεγάλα διαστήματα service. Οι πετρελαιοκινητήρες CDTI, για παράδειγμα, χρειάζονται service κάθε 35.000 χλμ. ή μία φορά το χρόνο.
Πλούσιος εξοπλισμός για μία άνετη εργάσιμη μέρα
Ακόμα και ο βασικός εξοπλισμός της νέας γενιάς Combo θεωρείται πλήρης αφού περιλαμβάνει κεντρικό κλείδωμα, σύστημα υποβοήθησης διεύθυνσης, κολόνα τιμονιού ρυθμιζόμενη σε ύψος και απόσταση, ηλεκτρικά παράθυρα, και κάθισμα οδηγού με ρύθμιση τεσσάρων κατευθύνσεων (προαιρετικά και με ρύθμιση ύψους), και αερόσακο οδηγού, φρένα ABS και κιτ επισκευής ελαστικών.
Το επιβατικό μοντέλο του Combo διατίθεται σε εκδόσεις Essentia, Enjoy ή Cosmo. Επιλογές προαιρετικού εξοπλισμού είναι κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, πίσω ηλεκτρικά παράθυρα και εμπρός πλευρικοί αερόσακοι. Ανεξαρτήτως τύπου αμαξώματος ή επιπέδου εξοπλισμού, το νέο Opel Combo είναι μία ισχυρή ανταγωνιστική πρόταση λόγω τιμής, αξίας και πρακτικότητας.
Combo: Δοκιμασμένο και αξιόπιστο όνομα στη κατηγορία μικρομεσαίων επαγγελματιών οχημάτων
Το νέο Opel Combo θα αρχίσει να πωλείται από τις αρχές Φεβρουαρίου του 2012. Βασίζεται στο πάτωμα του Doblò van (που ψηφίστηκε ‘International Van of the Year 2011’) της Fiat, εταίρου της Opel, ενώ θα ενισχύσει την αυξανόμενη παρουσία της Opel στην αγορά επαγγελματικού αυτοκινήτου.
Η Opel προσφέρει τη σειρά Combo από το 1985 και η τρέχουσα γενιά κυκλοφορεί από το 2001. Παρά το ότι πλησιάζει στο τέλος του κύκλου ζωής του, ο προκάτοχος του νέου Combo παραμένει στο TOP 3 της κατηγορίας του σε πολλές αγορές. Σε ηλικία άνω των 25 ετών, το Combo έχει κερδίσει μία μεγάλη λίστα διακρίσεων, από εξαιρετικές θέσεις στο θεσμό βραβείων ’International Van of the Year’ μέχρι την ανάδειξή του στο μοντέλο με την καλύτερη σχέση αξίας/τιμής (value for money) σε συγκριτική δοκιμή του Γερμανικού περιοδικού αυτοκινήτου ’Auto Bild’.
Πηγή: autocarnet.blogspot.com