LADY GAGA: Έκλαψε για τους Ιάπωνες - Δείτε το βίντεο!
Δάκρυσε η Lady Gaga κατά την επίσκεψή της στην Ιαπωνία όπου παρουσίασε το βραχιολάκι που έχει φτιάξει για τους πληγέντες από το σεισμό και το τσουνάμι.
Με μαλλί πράσινο και μαύρα ρούχα- αξεσουάρ, ηLady Gagaμίλησε στη συνέντευξη Τύπου για τηνΙαπωνίαπαρακινώντας τους τουρίστες να ... την επισκεφτούν. Όταν η συζήτηση πήγε στα θύματα από το σεισμό και το τσουνάμι που χτύπησαν τη χώρα ηLady Gaga συγκινήθηκε με αποκορύφωμα όταν πήρε ένα γράμμα ευγνωμοσύνης από κυβέρνηση τηςΙαπωνίας. Στη συνέχεια δήλωσε πως κατά τη διάρκεια της εβδομάδας που θα μείνει στη χώρα θα επισκεφτεί πολλές περιοχές και στις25 Ιουνίουθα παραβρεθεί σε φιλανθρωπική βραδιά. Παράλληλα, σε δημοπρασία θα βγει το φλιτζάνι από το οποίο ήπιε νερό στη συνέντευξη Τύπου και το οποίο έγραφε: «προσευχή για την Ιαπωνία».