Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΥΡΟΥΜΠΛΗΣ: Κουρουμπλής: "Δεν έχω πάρει τις αποφάσεις μου για το Μεσοπρόθεσμο"!


Μπορεί χθες να είπε ότι ο Βαγγέλης Βενιζέλος του εμπνέει… εμπιστοσύνη, σήμερα, όμως τα γύρισε πάλι. Ο λόγος για τον «πράσινο» αντάρτη, Παναγιώτη Κουρουμπλή, ο οποίος δήλωσε πως ακόμη δεν έχει αποφασίσει αν θα ψηφίσει το Μεσοπρόθεσμο ή όχι. 


Υπενθυμίζεται πως Ρομπόπουλος και Αθανασιάδης, έχουν πει ήδη ότι δεν προτίθενται να ...
δώσουν θετική ψήφο.


 Συγκεκριμένα, ο βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας, επεσήμανε μιλώντας στο ΒΗΜΑ FM


«Ανοιχτό είναι το θέμα. Παρακολουθώ με πολλή προσοχή τι συντελείται μέσα στην κοινωνία και σήμερα στην ομιλία μου στη Βουλή έβαλα θέματα και είπα ότι αυτή τη στιγμή συντελείται μια διεργασία στην κοινωνία ότι εγώ δεν έχω να χάσω τίποτα. Και αυτό είναι πάρα πολύ επικίνδυνο για την κοινωνική γαλήνη», ανέφερε χαρακτηριστικά. 


Όσον αφορά τον Εφαρμοστικό νόμο, σημείωσε ότι η στάση του είναι η ίδια, αφού 


«ο εφαρμοστικός νόμος τι διαφορά έχει; Υλοποιεί και εξειδικεύει το μεσοπρόθεσμο. Ό,τι αποφασιστεί κυρίως, θα έχει σημασία και για τα δύο».


Πηγή: Parapolitika.gr