Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

ALICE COOPER: "Ο Elvis μου ζήτησε να τον σκοτώσω" - Δείτε το βίντεο!

O 63χρονος Alice Cooper δήλωσε πως το 1971 ο Elvis του είχε ζητήσει να τον πυροβολήσει στο κεφάλι

"Βρέθηκα σε δωμάτιο ξενοδοχείου του Λας Βέγκας παρέα με τον Liza Minnelli και την πορνοστάρ, Linda Lovelace. Ο Elvis με πήγε στη κουζίνα και μου έδωσε ένα γεμάτο όπλο ζητώντας μου να τον πυροβολήσω στο κεφάλι", τόνισε ο Cooper και συνέχισε αποκαλύπτοντας τις μακάβριες σκέψεις του:
 

"Δεν ήξερα τι να κάνω. Νόμιζα πως από λεπτό σε λεπτό θα έμπαινε μέσα η ασφάλεια του και θα με σκότωνε. Μία φωνή μέσα μου, μου έλεγε προχώρα. Θα μείνεις στην ιστορία ως ο άνθρωπος που σκότωσε τον Elvis. Μία άλλη όμως μου έλεγε πως δεν μπορείς να τον σκοτώσεις. Τραυμάτισε τον καλύτερα". 

Και ο Alice Cooper συμπλήρωσε λέγοντας για την αντίδραση του Βασιλιά του Rock n Roll
"Δευτερόλεπτα αργότερα όμως ο Elvis με μία κλωτσιά με αφόπλισε και με έπιασε από το λαιμό λέγοντας μου, έτσι σταματάς έναν άντρα με όπλο". 

Δεν εξηγείται ο Elvis που πέθανε λίγα χρόνια αργότερα, κάτι θα είχε πάρει. Βρήκε άλλωστε και ένα άλλο τρελοκομείο, αν και τότε ο Alice Cooper ήταν μόλις 23 ετών. 

Ο Alice Cooper σε λίγες μέρες εμφανίζεται στο περίφημο, Download Festival στο Donington Park.



Πηγή: Cosmo.gr