Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Αιγιάλεια: Χαίρει άκρας υγείας ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Καλαβρύτων & Αιγιαλείας κ.κ. Αμβρόσιος!

Όπως είχε προαναγγελθεί, από προχθές Δευτέρα, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Καλαβρύτων & Αιγιαλείας κ.κ. Αμβρόσιος εισήλθε στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ρίου, την Τρίτη το πρωί, για ένα προληπτικό ιατρικό έλεγχο (Check-up). 
Τελικά όλα πήγαν καλά! Τα αποτελέσματα των παρακλινικών και εργαστηριακών εξετάσεων υπήρξαν αρκετά ικανο­ποιητικά. 
Η υγεία του Σεβασμιατάτου δεν παρουσιάζει κάποιο ...
ιδιαίτερο πρόβλημα. Γι’ αυτό ακριβώς τελικά νωρίς το απόγευμα της Τετάρτης επέστρεψε στο Επισκοπείο.
Ερωτηθείς σχετικώς, προέβη στην ακόλουθη δήλωση: «Εκφράζω την ευγνωμοσύνη μου προς τον Πανάγαθο Θεό, εκ του Οποίου πάσα δόσις αγαθή και παν δώρημα εκπορεύεται, μάλιστα δε η υγεία τ.ε. το μέγιστον αγαθόν, διότι μου χαρίζει υγείαν και νεανικήν ενεργητικότητα.
Άλλα και θερμάς ευχαριστίας απευθύνω προς το Επιστημονικόν και το Νοσηλευτικόν προσωπικόν του Νοσοκομείου του Ρίου δια την προς με ολοπρόθυμον παροχήν των πολυτίμων Υπηρεσιών των. Η υπέρ αυτών θερμή προσευχή μου και ταπεινή ικεσία μου προς τον Πανοικτίρμονα Θεόν είναι η αντιπροσφορά μου».
Πηγή: aigialeianews.gr