Πρόκειται για την εταιρία που εκμεταλλεύεται το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης, το τρίτο σε μέγεθος αεροδρόμιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μετά το Χίθροου του Λονδίνου και Σαρλ ντε Γκολ του Παρισίου.
Ο ιδιοκτήτης της, σύμφωνα με τον ανταποκριτή του Γαλλικού Πρακτορείου στη Φρανκφούρτη, σχεδιάζει να συμμετάσχει εφόσον ...
υπάρξει περαιτέρω αποκρατικοποίηση στο μετοχικό κεφάλαιο του Αερολιμένα Αθηνών, αναφέρει στο φύλλο της Πέμπτης η γερμανική εφημερίδα Handelsblatt.
«Εάν η Ελλάδα αποκρατικοποιήσει αεροδρόμιά της, θα ενδιαφερθούμε πολύ φυσικά, αφού εκμεταλλευόμαστε πολλούς αερολιμένες στον πλανήτη», δήλωσε στην εφημερίδα ο Στέφαν Σούλτεν.
Ο ιδιοκτήτης της, σύμφωνα με τον ανταποκριτή του Γαλλικού Πρακτορείου στη Φρανκφούρτη, σχεδιάζει να συμμετάσχει εφόσον ...
υπάρξει περαιτέρω αποκρατικοποίηση στο μετοχικό κεφάλαιο του Αερολιμένα Αθηνών, αναφέρει στο φύλλο της Πέμπτης η γερμανική εφημερίδα Handelsblatt.
«Εάν η Ελλάδα αποκρατικοποιήσει αεροδρόμιά της, θα ενδιαφερθούμε πολύ φυσικά, αφού εκμεταλλευόμαστε πολλούς αερολιμένες στον πλανήτη», δήλωσε στην εφημερίδα ο Στέφαν Σούλτεν.
«Πριν όμως πω ο,τιδήποτε άλλο, θα πρέπει να γνωρίζω τις προϋποθέσεις, που αφορούν την αποκρατικοποίηση», πρόσθεσε.
H Fraport, πράγματι συμμετέχει στην εκμετάλλευση 12 διεθνών αεροδρομίων και ανάμεσά τους: Ντακάρ, Καΐρου, Ριάντ, Τζέντας, Νέου Δελχί, Λίμας, Αγίας Πετρούπολης.
Δεν εξαντλείται στην Ελλάδα το επιχειρηματικό ενδιαφέρον της Fraport.
H Fraport, πράγματι συμμετέχει στην εκμετάλλευση 12 διεθνών αεροδρομίων και ανάμεσά τους: Ντακάρ, Καΐρου, Ριάντ, Τζέντας, Νέου Δελχί, Λίμας, Αγίας Πετρούπολης.
Δεν εξαντλείται στην Ελλάδα το επιχειρηματικό ενδιαφέρον της Fraport.
«Τα αεροδρόμια της Μαδρίτης, της Βαρκελώνης, πιθανόν μερικά από τα αεροδρόμια της Αγγλίας μας ενδιαφέρουν. . . όπως, άλλωστε, και κάποια βραζιλιάνικα, κινεζικά και πορτορικάνικα αεροδρόμια», πρόσθεσε ο Σούλτεν στη συνέντευξή του στη Handelsblatt.
Πηγή: NewsIt.gr