Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

Πετράκης- Λάμπου: Τι αποκαλύπτουν για την προσωπική τους ζωή;

Τα Μυστικά της Εδέμ, η ανασφάλεια για το επόμενο βήμα, ο έρωτας, ο γάμος, η απιστία, η ζήλεια. Οι δύο πρωταγωνιστές της επιτυχημένης καθημερινής σειράς του Mega προετοιμάζονται από τώρα για το –αναπόφευκτα- συγκινητικό φινάλε της και υποδέχονται το καλοκαίρι με ερωτική διάθεση.


 Παναγιώτη, αν σου ζητούσαν, ως νικητής του παιχνιδιού, να φτιάξεις μία λίστα με πρόσωπα για το επόμενο Just the two of us, ποιους θα πρότεινες;
Παναγιώτης: θα μου άρεσε να δω στο Just the two of us την Ελένη Μενεγάκη, τον Άγγελο Πυριόχο και από τον χώρο της πολιτικής την Έλενα Ράπτη.

Στο σίριαλ αρκετοί από τους πρωταγωνιστές παντρεύτηκαν. Σκέφτεστε να κάνετε κι εσείς το ίδιο;
Παναγιώτης: Με την κοπέλα μου την Ειρήνη έχουμε καταλήξει ότι θα παντρευόμασταν, μόνο αν στη ζωή μας ερχόταν ένα παιδί. Αλλά προς το παρόν είναι κάτι που δεν υπάρχει στα σχέδια μας. Για ένα περίεργο λόγο αντιδρώ σε όλες αυτές τις τυπικότητες. Αν παντρευόμουνα ποτέ, θα το έκανα σε ένα ξωκλήσι που θα ήταν στολισμένο με γιασεμί, θα ήθελα η νύφη να φοράει λευκό φόρεμα και εγώ ένα λινό παντελόνι και ένα πουκάμισο.
Μάντυ: Δεν είμαι αρνητική στο γάμο, αλλά δεν μου λέει και κάτι. Δεν ήμουν από τα κορίτσια που ονειρεύονταν να ντυθούν νυφούλες, ούτε είπα ποτέ «αχ, πότε θα έρθει αυτή η μέρα». Για μένα ο γάμος είναι περισσότερο τυπική διαδικασία.

Σου έχει κάνει πρόταση γάμου ο αγαπημένος σου;
Μάντυ: Είναι κάτι που είχαμε συζητήσει. Επίσημη πρόταση με δαχτυλίδι και τέτοια δεν έχει γίνει, αλλά επειδή με ξέρει, μου το έχει φέρει απέξω- απέξω για να συνηθίσω στην ιδέα.

Εσύ Παναγιώτη πως γνωρίστηκες με την Ειρήνη;
ΠαναγιώτηςΗ Ειρήνη είναι σκηνοθέτης. Γνωριστήκαμε σε μια εκπομπή στην οποία έτυχε να πάω ως καλεσμένος και εκείνη σκηνοθετούσε.


Περισσότερα στο ΟΚ! που κυκλοφορεί!


Πηγή: Yupi.gr