Σάββατο 7 Μαΐου 2011

ΝΕΑ ΣΤΗΛΗ - ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΤΡΕΛΑΣ: "Οι Περιπέτειες Του Ηλία" , του Ηλία Βυζά! Ιστορία Νο3!

Λοιπόν: Καλημέρα σε όλους ! Πώς περάσαμε χθές ;;;;  


Εγώ ανατριχιαστικά καλά! Δούλευα μέχρι αργά αλλά πήγα και για ποτάκι .Το ένα ποτό έφερε το άλλο και τελικά.. ξύπνησα πριν από λίγο σε άσχετο σπίτι!! 

Πιασμένος από το καναπέ προσπαθώ απελπισμένα να ανοίξω τα μάτια μου και να ισιώσω τη μέση μου,και έτσι ζητάω να μου φτιάξουν καφε .Άθλιος ο καφές!!! Δεν πειράζει όμως, εμείς να είμαστε καλα! 

Το κινητό μου έχει κλείσει από χθές (μπαταρία) και συνεχιζω να έχω πονοκέφαλο .....
Α, ξέχασα, το απόγευμα δουλεύω πάλι! Τι πιο ωραίο να δουλεύεις το Σάββατο !!!!!!!! 

Έχω και ένα βηχαλάκι που με ταλαιπωρεί ... είναι στο στάδιο του «ΨΟΦΑΩ» , κατά τ΄άλλα είμαι μια χαρά! 

Ελπίζω και εσείς το ίδιο .... μη φύγετε, επιστρέφωωωωωω!

Share