Σάββατο 9 Απριλίου 2011

Λιονέλ Μέσι: Δείτε το βίντεο που προσπαθεί να τον μπλέξει σε ροζ σκάνδαλο!

Θύμα μιας αδίστακτης σεξοβόμβας που τον παγίδεψε σο διαδίκτυο φαίνεται πως έπεσε ο Λιονέλ Μέσι.



Το γύρο του κόσμου κάνει τις τελευταίες ώρες ένα βίντεο που -όπως υποστηρίζει η εκρηκτική Σαμπρίνα Ραβέλι-, πρώην σύντροφος του Νέρι Καρντόσο, εμφανίζει τον Λιονέλ Μέσι να την παρενοχλεί μέσω MSN! 

Η ίδια υποστηρίζει πως στην αρχή δεν πίστευε πως ήταν ο άσος της Μπαρτσελόνα αυτός που έκανε chat και ζήτησε από μια φίλη της να βιντεοσκοπήσει τα μηνύματα προκειμένου να έχει αποδείξεις για τα λεγόμενά της. 

«Ο Μέσι δεν καταλαβαίνει από όχι. Η στάση του απέναντί μου αλλά και στο συμπαίκτη του (σ.σ με την εθνική U-20) ήταν ασεβής», δήλωσε, ενώ πρόσθεσε πως στην κατοχή της έχει ακόμη πιο «πιπεράτο» υλικό από τις συνομιλίες το οποίο δεν επιθυμεί να δώσει στη δημοσιότητα. 

«Αν συνεχίζετε να έχετε αμφιβολίες, θα τα δείξω όλα, καθώς έχω σώσει στον υπολογιστή μου όλα όσα μου είπε και τις ημερομηνίες που έγιναν», πρόσθεσε, ενώ στη συνέχεια καταφέρθηκε εναντίον όσων υποστηρίζουν πως είτε το βίντεο είναι «φτιαχτό», είτε πως δεν είναι ο άσος της Μπαρτσελόνα απέναντί της. 

«Με σχολιάζετε αρνητικά και μου συμπεριφέρεστε σαν να το κατασκεύασα εγώ, ενώ λέω την αλήθεια», δήλωσε σε Μέσο της Αργεντινής. 

Η Ραβέλι υποστηρίζει πως γνώρισε τον Μέσι πριν από τρία χρόνια και ο ποδοσφαιριστής δεν σταμάτησε να την φλερτάρει ακόμη κι όταν έγινε ζευγάρι με τον Καρντόσο, ενώ έγινε πιεστικότερος μετά το χωρισμό τους. 
 Όπως καταλαβαίνετε μαζί με την αλήθεια του βίντεο θα ακούσουμε  και καμμια πεντακοσαριά ψέμματα.


ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΠΙΜΑΧΟ ΒΙΝΤΕΟ





Πηγή: Blog.gr
Share