Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

Ναταλία Γερμανού: "Οι παλιότερες να φεύγουμε"!


Η παρουσιάστρια του «Μες στην Kαλή Xαρά» και του «Chart Show» έδωσε συνέντευξη στο ένθετο «Media» της εφημερίδας «Τo Βήμα»

Μίλησε για το όνειρό της να κάνει την εκπομπή «Αλάτι και Πιπέρι» (σ.σ.: η εκπομπή που παρουσιάζε ο πατέρας της Φρέντυ Γερμανός, τη δεκαετία του 1970), τον ανταγωνισμό που υπάρχει στη δουλειά της, καθώς και για τον αυθορμητισμό που τη διακρίνει.

Όσον αφορά το όνειρό της να κάνει το «Αλάτι και Πιπέρι», η Ναταλία είπε: 
«Αυτή η ιεροσυλία συνεχίζει να είναι όνειρό μου. Απλώς ίσως να μην υλοποιηθεί ποτέ διότι ...
δεν το έχω πλησιάσει περισσότερο από την τελευταία φορά που είχαμε μιλήσει. Αυτό που αγαπώ περισσότερο όμως να κάνω στην τηλεόραση είναι συνεντεύξεις. (…) Δεν ξέρω αν θα μπορούσε να γίνει κάτι τέτοιο εφέτος. Αν θα βρισκόταν κάποιο κανάλι, θα πετούσα από τη χαρά μου».

Έχει αγωνία για το αύριο στη δουλειά της και για τον ανταγωνισμό που υπάρχε;,
 Η Ναταλία Γερμανού απαντάει: 
«Φυσικά και έχω (αγωνία). Και νομίζω ότι όλοι όσοι έχουν πλέον δουλειά, οποιαδήποτε δουλειά, πρέπει να κάνουμε το σταυρό μας και να λέμε “δόξα τω Θεώ!”. (…) Θέλω να κάνω καλά τη δουλειά μου και ειδικά στην τηλεόραση που είμαστε αναλώσιμοι πρέπει να δίνουμε το 130% του εαυτού μας. Η καλύτερη επόμενη γενιά παραμονεύει στη γωνία. (…) Αυτή είναι απλώς η φυσική εξέλιξη των πραγμάτων. Κάποια στιγμή πρέπει οι παλιότερες να φεύγουμε και να έλθουν οι καινούριες».

Τέλος, η Ναταλία, αναφέρθηκε στον αυθορμητισμό της και στο γεγονός ότι δεν δίστασε να ασκήσει κριτική σε παραγωγή του ίδιου της του καναλιού και συγκεκριμένα το «Greek Idol»
«Είμαι παρορμητική στο γυαλί και δεν ήθελα να προσβάλω κανέναν. Έχω άποψη και όταν κάτι με ενοχλεί πλέον δεν μπορώ να μην το λέω. Μεγάλωσα και όταν ο άνθρωπος μεγαλώνει αλλάζει. Όταν ήμουν μικρή ήμουν πιο “κότα” και πιο ντροπαλή. Πλέον πιστεύω ότι δεν είναι κακό να λες τη γνώμη σου».



Πηγή: Yupi.gr
Share