Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Μάρκος Σεφερλής: "Δεν χρησιμοποίησα το όνομα της Μενεγάκη"!

Η πρώτη τους συνάντηση στο θέατρο πριν από εννέα χρόνια αποδείχθηκε η πιο ευτυχισμένη της ζωής τους. Καρπός του έρωτά τους είναι ο 6χρονος Χάρης, που έχει το χιούμορ του πατέρα του και τη γλυκύτητα της μητέρας του.

Μάρκο, πώς αντιδράς όταν κάποιοι «ποιοτικοί» συνάδελφοί σου σε αντιμετωπίζουν με καχυποψία επειδή είσαι λαϊκός καλλιτέχνης;
Μάρκος: Είναι τιμή μου να με λένε, έστω και με κακή πρόθεση κάποιοι, λαϊκό καλλιτέχνη και πιστεύω ότι τελικά σε μια μικρή χώρα, όπως είναι η Ελλάδα, όλοι ...
στον ίδιο κόσμο απευθυνόμαστε. Εγώ δεν βάζω ταυτότητα στο χιούμορ μου, ούτε περιμένω να καταξιωθώ αν παίξω στην Επίδαυρο. Δεν με ενδιαφέρει να μείνω στο πάνθεον των καλών ηθοποιών.

Θα σε ενδιέφερε να παίξεις στην Επίδαυρο;
Μάρκος: Στην Επίδαυρο μπορεί να πάει πλέον οποιοσδήποτε. Πριν από λίγο καιρό ακούσαμε ότι θα πάει στην Επίδαυρο ο Σάκης Ρουβάς και θα μου άρεσε πολύ να γίνει κάτι τέτοιο, για να τον κάνω μετά κι εγώ στο Δελφινάριο. Για μένα καταξίωση είναι τα εισιτήρια που κάνουν οι παραστάσεις που ανεβάζεις και ξέρω καλά ότι είμαι πολύ ειλικρινής απέναντι στον κόσμο. Ξέρουν όσοι έρθουν να με δουν ότι θα περάσουν καλά. 

Φροντίζω να εξελίσσομαι συνεχώς και δεν έχω το άγχος να αποδείξω σε κανένα τίποτα. Θα μου άρεσε πολύ να παίξω σε μια αριστοφανική κωμωδία, αλλά αυτό δεν θα το έκανα για να πάω στην Επίδαυρο, ούτε πιστεύω ότι την ποιότητα του κάθε ηθοποιού την καθορίζει το θέατρο όπου εμφανίζεται.

Μάρκο, σε πρόσφατη τηλεοπτική σου συνέντευξη εξέφρασες την πικρία σου για την Ελένη Μενεγάκη επειδή δεν σε καλεί πλέον στην εκπομπή της. Εκείνη μερικές ημέρες μετά είπε πόσο πολύ σε εκτιμάει ως καλλιτέχνη. Πιστεύεις ότι αυτή της η κίνηση έγινε για να ρίξει γέφυρες επικοινωνίας;
Δεν ήταν πίκρα αυτό που εξέφρασα. Ήταν απλά καταγραφή της πραγματικότητας, όταν με ρώτησαν γιατί δεν πάω πια στον Καφέ με την Ελένη. Αυτή η ιστορία μετράει ήδη έξι χρόνια και δεν βγήκα ποτέ να πω το παράπονο μου ή να χρησιμοποιήσω για να διαφημίσω τον εαυτό μου. Ποτέ δεν τσακωθήκαμε με την Ελένη. 

Απλά το 2004 που γεννήθηκε ο Χάρης, η Ελένη ήθελε να πάω στην πρεμιέρα της εκπομπής της μαζί με το γιo μου, αλλά εγώ είχα δώσει το λόγο μου στο Γρηγόρη. Από τότε δεν με ξανακάλεσε στην εκπομπή της, αλλά ακόμα και αν δεν πάω στην εκπομπή της, δεν θα σταματήσω ποτέ να λέω ότι είναι πανέξυπνη, ότι είχαμε τρομερή χημεία και ότι είναι Νο1 σε αυτό που κάνει.


Περισσότερα στο ΟΚ! που κυκλοφορεί!



Πηγή: Yupi.gr
Share