Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

Σισέ: “Δεν θέλω να πληγώσω τους οπαδούς του Παναθηναϊκού”!

Δεν έχει πάρει ακόμα την τελική του απόφαση σχετικά με το αν θα φύγει από τον Παναθηναϊκό ο Τζιμπρίλ Σισέ
Ο Γάλλος φορ του “τριφυλλιού” μίλησε σε κυπριακή εφημερίδα και δήλωσε ιδιαίτερα δεμένος με τον κόσμο της ομάδας, τον οποίο δεν θέλει να πληγώσει. 


Τόνισε ότι μέχρι το καλοκαίρι δεν διαπραγματεύεται με καμία ομάδα, καθώς είναι προσηλωμένος στο στόχο της εξόδου στο Τσάμπιονς Λιγκ.
 “Εν βρασμώ ψυχής όλοι λέμε πράγματα. Ίσως έπρεπε να περιμένω και να το σκεφτώ πιο καλά πριν μιλήσω. Ξέρω ότι η δήλωσή μου προκάλεσε πόνο στους ...
οπαδούς και εγώ δεν είμαι εδώ για να πληγώνω τον κόσμο. Θα το σκεφτώ. Θα δούμε. Έχουμε πολλά ματς ακόμα μέχρι το τέλος της σεζόν. 
Πρέπει να νικήσουμε στα πλέι οφ για να προκριθούμε στο Τσάμπιονς Λιγκ. Αυτά σκέφτομαι προς το παρόν. Το ξέρω πως ό,τι έχει ειπωθεί, έχει ειπωθεί. Θα τα ξαναπούμε αργότερα, το καλοκαίρι”, σχολίασε ο Σισέ στο Goal Κύπρου για τη δήλωσή του ότι το καλοκαίρι θα φύγει από την Ελλάδα, μετά το τέλος του επεισοδιακού ντέρμπι με τον Ολυμπιακό.
Αναφορικά με το φημολογούμενο ενδιαφέρον αρκετών συλλόγων του εξωτερικού, ο Γάλλος σταρ δεν σημείωσε: “Εγώ δεν έχω ακούσει τίποτα. Οι άνθρωποι του Παναθηναϊκού ήταν πάντα ευθείς μαζί μου κι έτσι θα είμαι και εγώ απέναντί τους. Πριν το τέλος της σεζόν δεν συζητώ με καμία ομάδα".
Ερωτηθείς με το αν δυσκολεύτηκε να απαντήσει θετικά στην πρόταση του Παναθηναϊκού και να έρθει στο ελληνικό πρωτάθλημα, απάντησε: “Όχι, δεν ήταν δύσκολη απόφαση να έρθω στην Ελλάδα. Βρισκόμουν στην Αγγλία τότε και ήρθαν μέχρι εκεί, ειδικά για μένα, για να μου μιλήσουν, να με πείσουν. Ήταν φανερό ότι με ήθελαν πραγματικά. Με άγγιξε αυτό. Μου είχαν πει πριν μπω στο αεροπλάνο, ότι είχε έρθει κόσμος στο αεροδρόμιο, αλλά δεν περίμενα ποτέ τέτοιο πράγμα. Χιλιάδες άνθρωποι! Στην αρχή σάστισα. Αλλά ήταν πολύ όμορφο. Και με τον κόσμο μας πήρε μόνο λίγα λεπτά για να δεθούμε”.





Πηγή: Greek-Radar.gr
Share