Εκεί συνάντησε τον πρώτο μετροπόντικα (τον Κωστίκα), κι έπειτα από μερικές εβδομάδες «ξεκούρασης», οι δυο τους θα ...
«ξεκινήσουν το ταξίδι τους» για την περιοχή της Ανάληψης, όπου λύθηκαν τα σύνθετα τεχνικά θέματα που καθυστερούν το έργο.
Ο σταθμός του Παπαφείου εξυπηρετεί μια περιοχή με πάνω από 50.000 κατοίκους, οπότε είναι απαραίτητο να ενσωματωθεί στο δίκτυο του μετρό, ώστε να μπορέσει να παρέχει την εξυπηρέτηση που απαιτείται μέσα στην πόλη.
Στο μεταξύ, με τον αρμόδιο φορέα της ΕΕ συζητείται η μερική τροποποίηση του βασικού άξονα του μετρό Θεσσαλονίκης, που ξεκινά από το Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό και θα καταλήγει στη Μίκρα της Καλαμαριάς, όπου θα γίνει τελικά και το αμαξοστάσιο.
Πηγή: Real.gr
ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ