Παρασκευή 15 Απριλίου 2011

Έλενα Παπαρίζου: "Παίρνω κιλά γιατί έχω θυρεοειδή"!


Απάντηση στα όσα λέγονται και ακούγονται για το βάρος της και τα κιλά της έδωσε η Ελενα Παπαρίζου, αποκαλύπτοντας ότι ο βασικός λόγος που παίρνει βάρος το τελευταίο διάστημα είναι το πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει με τον θυρεοειδή της αδένα.

«Όταν υπάρχει ένα ελαφρύ πρόβλημα υγείας όπως είναι ο θυρεοειδής, θέλει λίγο χρόνο για το σώμα να προσαρμοστεί, σε θέματα τύπου φαρμακευτική αγωγή κλπ. Δεν κάνω κάτι διαφορετικό από αυτά που έκανα πριν, απλά έχω αυτό το συγκεκριμένο θέμα» .

Άμεση ήταν όμως και η αντίδρασή της σε ...
ερώτηση σχετικά με το πώς αισθάνεται με τα δημοσιεύματα σχετικά με την εικόνα της και την εμφάνισή της. «Θα ήταν άσκοπο να στενοχωριέμαι για ένα τέτοιο πράγμα. Το γεγονός ότι πήρα 3-4 κιλά δεν νομίζω ότι είναι και τίποτα σπουδαίο. Η διαφορά που έχω τώρα σε σχέση με το παρελθόν είναι 3-4 κιλά, τίποτα παραπάνω».

Η τραγουδίστρια αποκάλυψε ότι θα κάνει Πάσχα στην Σουηδία, έχει ήδη αγοράσει τις λαμπάδες για τα βαφτιστήρια της, τα οποία μάλιστα είναι και πολλά: «Έχω πολλά βαφτιστήρια. Για την ακρίβεια, έχω… πέντε!».




Πηγή: Star.gr
Share