Δευτέρα 25 Απριλίου 2011

Παύλος Χαϊκάλης: "Έχουμε στα χέρια μας την μεγάλη επιτυχία της επόμενης τηλεοπτικής σεζόν"!

Ο γνωστός και ιδιαιτέρως αγαπητός τηλεοπτικός «Μίμης Σαραντινός» από το 50-50, κατά κόσμον Παύλος Χαϊκάλης μίλησε στο TV zapping για τη σειρά "Σπίτι μου σπιτάκι μου" στην οποία και πρωταγωνιστεί.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, οι προετοιμασίες για την έναρξη των γυρισμάτων της σειράς της Ρένας Ρίγγα ολοκληρώνονται. 



Ο Παύλος Χαϊκάλης, ένας από τους πρωταγωνιστές της συγκεκριμένης σειράς, δηλώνει ιδιαίτερα ικανοποιημένος για την ...
παρουσία του στο καστ : 


“Αν πω ότι δεν είμαι ενθουσιασμένος για την συμμετοχή μου στην σειρά θα πω ψέματα, έχοντας διαβάσει τα σενάρια των επεισοδίων που μου δόθηκαν συμπέρανα -και αυτό δεν είναι διαφήμιση για το “Σπίτι μου σπιτάκι μου”- πως ίσως έχουμε στα χέρια μας την μεγάλη επιτυχία της επόμενης τηλεοπτικής σεζόν".


Πηγή: Στη Φόρα
Share