Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

Γιώργος Λιάγκας: Οι πρώτες δηλώσεις για το μωρό!


Πολύ χαρούμενος και ιδιαίτερα συγκινημένος, ο Γιώργος Λιάγκας βρέθηκε σήμερα στο στούντιο του Real FM για την καθημερινή εκπομπή του, και μίλησε για τη γέννηση του γιου του.

«Έχω ρίξει πολύ κλάμα από χτες. Μη μου κάνετε τέτοια είμαι ετοιμόρροπος» είπε ο γνωστός παρουσιαστής στους συνεργάτες του που έπαιζαν παιδικά τραγούδια, ενώ μίλησε για τον νεογέννητο Γιάννη
«Είναι ολόιδιος η Σκορδά! Είναι γλυκό και καλό, μια μέρα τώρα δεν κλαίει καθόλου. Ταλαιπωρήθηκε λίγο στη γέννα γιατί κράτησε πολλές ώρες και όταν ταλαιπωρείται η μάνα, ταλαιπωρείται και το παιδί».

Εξηγώντας πως ο ίδιος ήταν παρών σε όλη τη ...
διαδικασία του τοκετού και μάλιστα ήταν αυτός που έκοψε τον ομφάλιο λώρο. «Μου έλεγαν όλοι “μην μπεις μέσα στη γέννα γιατί ο άνδρας ξενερώνει σεξουαλικά όταν βλέπει τη διαδικασία του τοκετού”. 
Εγώ όχι απλώς μπήκα, αλλά μπήκα από τις 7 το πρωί μέχρι τις 17.45 που γεννήθηκε. (…) 
Η Φαίη ταλαιπωρήθηκε στην εξώθηση. (…) Η Φαίη είναι σήμερα πολύ ταλαιπωρημένη. 
Επειδή χθες είχε κάνει και την επισκληρήδιο και δεν πόναγε, σήμερα είναι περισσότερο ταλαιπωρημένη πολύ, καταπονημένη, και πονάει».



Πηγή: Yupi.gr
Share