Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Ελένη Μενεγάκη:"Μα σε τι κόσμο μεγαλώνουν τα παιδιά μου;"


Η Ελένη Μενεγάκη, ανήμερα την Πρωταπριλιά, είχε καλεσμένη στο στούντιο της εκπομπής της τη γνωστή ραδιοφωνική παραγωγό και πρώην κριτή στο «Just the 2 Οf Us», Αθηναΐς Νέγκα.

Η Αθηναΐς, όπως είναι γνωστό, στη ραδιοφωνική της εκπομπή συνομιλεί με τους ακροατές της και δίνει συμβουλές για τα προσωπικά τους θέματα. Με αφορμή αυτή την ιδιότητά της, η Ελένη Μενεγάκη κουβέντιασε μαζί της για το πώς γίνεται και η σημερινή νεολαία φλερτάρει και κάνει σχέση μέσω των site κοινωνικής δικτύωσης:

«Δεν μπορώ με τίποτα να καταλάβω πώς γίνεται κάποιοι να έχουν επαφή μόνο μέσω Facebook ή Twitter για αρκετό χρονικό διάστημα, να μην έχουν συναντηθεί ποτέ από κοντά και να ...
θεωρούν ότι τα 'χουν!», είπε η Αθηναΐς

Ακούγοντας αυτό η Ελένη, της είπε γελώντας: «Δικιά μου είσαι εσύ! Κι εγώ ακριβώς την ίδια απορία έχω! Μα, αν δεν έχεις επαφή από κοντά, να τον γνωρίσεις τον άλλον, να δεις τις αντιδράσεις του, να τον αγγίξεις, πώς είναι δυνατόν να κάνεις σχέση μαζί του; Σε τι κόσμο πια μεγαλώνουν τα παιδιά μου;»



Πηγή: Yupi.gr
Share