Σύμφωνα με στοιχεία του ΣΕΑΑ, κατά τον Μάρτιο ταξινομήθηκαν 8.531 νέα επιβατικά αυτοκίνητα όταν πέρυσι είχαν ταξινομηθεί 19.053 μονάδες. Χαρακτηριστικό είναι πως από την αρχή του χρόνου (Ιανουάριος-Μάρτιος) έχουν κυκλοφορήσει 25.267 σημειώνοντας πτώση 57,4% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2010 (με τις 59.365 πωλήσεις). Σημειώστε βέβαια ότι οι τρεις πρώτοι μήνες (και λίγο ο Απρίλιος) πέρσι, βγήκαν ενισχυμένοι από τα απόνερα της απόσυρσης Σουφλιά.
Σύμφωνα με τον Σύνδεσμο, πάνω από 10.000 αυτοκίνητα έχουν ήδη μπει στα κέντρα ανακύκλωσης. Από αυτά μόλις τα περίπου 1.000 έχουν μετατραπεί σε αγορά νέου αυτοκινήτου, κάτι που οφείλεται κυρίως στην αργοπορία της κρατικής μηχανής στο να εκδώσει να λεγόμενα «διαγραφόχαρτα», αλλά και σε μικρότερο βαθμό, στην στάση αναμονής που κρατούν κάποιοι υποψήφιοι αγοραστές στην επιλογή και αγορά νέου αυτοκινήτου.
Όπως και να έχει παράγοντες της αγοράς είναι αισιόδοξοι, αφού το «λίπος» που μαζεύεται από τις αποσύρσεις αυτοκινήτων, που ολοένα και αυξάνονται, θα μεταφερθούν στις εκθέσεις των εισαγωγικών, τονώνοντας τόσο την πολύπαθη εγχώρια αγορά αυτοκινήτου, όσο και τα δημοσιονομικά έσοδα, τα οποία δεν είναι λίγα.
Θυμίζουμε πως κατά μέσο όρο από την αγορά ενός αυτοκινήτου 20.000€, οι φόροι που λαμβάνει το κράτος είναι τα 5.000€.
Πηγή: Πρώτο Θέμα
ΟΙ 10 ΠΡΩΤΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ
Εταιρεία | Πωλήσεις (Ιαν-Μαρ 2011) | Εταιρεία | Πωλήσεις (Μάρτιος) |
TOYOTA | 3.532 | TOYOTA | 995 |
OPEL | 2.775 | FORD | 894 |
VOLKSWAGEN | 2.416 | OPEL | 847 |
FORD | 1.871 | VOLKSWAGEN | 690 |
FIAT | 1.527 | NISSAN | 544 |
SKODA | 1.360 | FIAT | 520 |
NISSAN | 1.305 | SKODA | 509 |
HYUNDAI | 1.203 | HYUNDAI | 332 |
CITROEN | 1.027 | CITROEN | 328 |
SEAT | 776 | SEAT | 303 |