Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

Η Britney Spears για όλους και για όλα στο νέο "Out"

Πού ήσουν την πρώτη φορά που άκουσες ένα από τα τραγούδια σου στο ραδιόφωνο;
Ήμουν στη Νέα Ορλεάνη και ήμουν τόσο ενθουσιασμένη. Είναι τόσο τέλειο συναίσθημα να ακούς το τραγούδι σου να παίζει στο ραδιόφωνο. Εξακολουθώ να έχω τον ίδιο ενθουσιασμό όταν ακούω κάποιο από τα τραγούδια μου σήμερα.

Πώς ξόδεψες τον πρώτο σου μεγάλο μισθό;
Αγόρασα μια λευκή Mercedes κάμπριο.

Πότε ήταν η πρώτη φορά που είδες μια "τραβεστί - Britney Spears";
Στη Νέα Ορλεάνη να τραγουδάει το ...

" I'm a Slave 4 U"! Ξετρελάθηκα!



Υπάρχουν τραγούδια που εύχεσαι να μην τα είχες ηχογραφήσει ποτέ;
Όχι! Όλα τα τραγούδια μου είναι τέλεια!
Πως το "Femme Fatale" διαφέρει από τα προηγούμενα άλμπουμ σου;
Νομίζω πως το "Femme Fatale" είναι πιο χορευτικό και πιο ώριμο...

Η κόλαση για μένα είναι...
Να κάνω δίαιτα!

Ο παράδεισος για μένα είναι...
Ένα ταξίδι με τα παιδιά μου!



Η καλύτερη συμβουλή που σου έχουν δώσει;
Η μαμά μου μου είχε πει "αν έχεις μια άσχημη μέρα, φάει παγωτό!" Η καλύτερη συμβουλή!

Άκους τη μουσική των αντιπάλων σου;
Ναι! Λατρεύω τη Gaga και τη Rihanna. Το "S&M" της Rihanna είναι τέλειο.

Ποιο είναι το τραγούδι των τελευταίων 10 ετών που θα ήθελες να είχες ηχογραφήσει;
Το "Love the way you lie" του Eminem και της Rihanna.

Ποιές γυναίκες θα μπορούσαν να επηρεάσουν τις σεξουαλικές προτιμήσεις σου;
Έχω μάτια μόνο για άντρες...



Τι φοβάσαι;
Το να ταξιδεύω με αεροπλάνο, γιατί δεν έχω τον έλεγχο!

Το καλύτερο κομμάτι του να είσαι διάσημος είναι...
Το να κάνεις τους ανθρώπους ευτυχισμένους.
Το χειρότερο κομμάτι του να είσαι διάσημος είναι...
Το να θυσιάζεις την προσωπική σου ζωή.

Η Lady Gaga είναι...
Μοναδική!

Η Christina Aguilera είναι...
Πραγματικά ταλαντούχα!

Η Britney Spears είναι...
Είμαι εγώ!


Πηγή: Blog.gr
Share