Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

Κατερίνα Καραβάτου ''Μπήκα στον τέταρτο μήνα της εγκυμοσύνης''!


Το βράδυ της Πέμπτης, ο Κρατερός Κατσούλης μίλησε για πρώτη φορά στον Πέτρο Κωστόπουλο για την εγκυμοσύνη της Κατερίνας Καραβάτου
To μεσημέρι της Παρασκευής, η παρουσιάστρια του Alpha παρακολούθησε με την υπόλοιπη ομάδα του «Κους Κους» αποσπάσματα της συνέντευξης του συντρόφου της, και μίλησε συγκινημένη για την εγκυμοσύνη αλλά και για το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε κατά της πρώτες εβδομάδες της κύησης.

Αμέσως μετά την προβολή του βίντεο, η Κατερίνα, φανερά αμήχανη, δέχτηκε τις ευχές...
των συνεργατών της, ενώ σχολίασε: «Έχω μπει στον τέταρτο μήνα. Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους για το ενδιαφέρον, τους δημοσιογράφους που σεβάστηκαν όλο αυτό το πράγμα που γινόταν και την ομάδα για την εχεμύθεια, γιατί γνώριζαν και δεν είπαν πουθενά τίποτα».

Όπως είχε εξηγήσει και ο ίδιος ο Κρατερός Κατσούλης στον Πέτρο Κωστόπουλο, η Κατερίνα, πριν από ένα περίπου μήνα και ενώ ήδη γνώριζε πως είναι έγκυος, προσβλήθηκε από τον ιό H1N1 και αναγκάστηκε να το αντιμετωπίσει χωρίς φαρμακευτική αγωγή:
 «Η αλήθεια είναι ότι όταν είχα αρχίσει να αρρωσταίνω -ήταν Παρασκευή, ήμουν ακόμα στην εκπομπή και δύο μέρες μετά, την Κυριακή, ήταν που μπήκα στο νοσοκομείο- ερχόταν ο Παπανώτας, ο “γιατρός”, και μου έλεγε “το έχω περάσει κι εγώ και έχω πάρει αυτή την αντιβίωση”. 
Κι εγώ, που δεν είχα πει σε κανέναν τίποτα για την εγκυμοσύνη, τον κοιτούσα και έλεγα “τι να του πω του ανθρώπου;”», σχολίασε συγκινημένη η παρουσιάστρια του «Κους Κους»
Στη συνέχεια τα μέλη του πάνελ διχάστηκαν για το αν η Κατερίνα περιμένει αγόρι ή κορίτσι, ενώ εκείνη συνέχισε να τους κοιτάει εμβρόντητη!

Πηγή: Yupi.gr

Share