Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

Ζέτα Μακρυπουλια: "Τη ζωή μου θα τη ζήσω όπως θέλω εγώ" - Δείτε το βίντεο!


Για το δεσμό της με τον Μιχάλη Χατζηγιάννη, τη δημοσιοποίηση της σχέσης τους, αλλά και για τις δηλώσεις Λούλη, μίλησε η Ζέτα Μακρυπούλια.


Η παρουσιάστρια βρέθηκε στην εκδήλωση της εταιρείας ρούχων που προωθεί τα ...
τελευταία πέντε χρόνια και -μεταξύ άλλων- μίλησε για την κίνηση του Μιχάλη Χατζηγιάννη να δημοσιοποιήσει την σχέση τους: "Έκανα αυτό που αισθάνθηκα, εκείνος το ίδιο. Σημασία έχει το ότι είμαι ευτυχισμένη. Απλώς για να μην παίζεται αυτό το κρυφτό, αποφασίστηκε να πούμε ένα "ναι, είμαστε μαζί". Ήθελα πια να μην κρύβομαι. Φοβάμαι το κακό μάτι, αλλά η ζωή μου είναι ζωή μου και θα τη ζήσω όπως θέλω εγώ", δήλωσε.


Η Ζέτα Μακρυπούλια μίλησε και για το θέμα που προέκυψε με τον Χρήστο Λούλη, που αμφισβήτησε τις υποκριτικές της ικανότητες. "Μπόρα είναι θα περάσει. Τι να κάνεις, ο κάθε άνθρωπος έχει τη γνώμη του. Εμένα με απασχολούν άλλα πράγματα αυτή τη στιγμή. Δίνω το ενδιαφέρον μου αλλού", είπε.


ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ




Πηγή: Freegossip.gr