Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

Χρήστος Χολίδης: Πότε έκανε έρωτα για πρώτη φορά;


Ο Χρήστος Χολίδης μίλησε στο περιοδικό Playboy για την καριέρα του, το Just the two of Us αλλά και για την προσωπική του ζωή.

Φέτος έγινε γνωστός στο ευρύ κοινό χάρη στην συμμετοχή του στο Just the two of Us όπου ήταν ζευγάρι με την Μαρία Μπεκατώρου, κάτι που τον βοήθησε και στην καριέρα του: «Πέραν του ότι με έμαθε ο κόσμος καλύτερα, κατάλαβε τι ...
παιδί είμαι –και είναι πολύ ευχάριστο αυτό για μένα-, αυτό που κέρδισα είναι που είδα πως λειτουργούν τα πράγματα πίσω από τις κάμερες. Μου έδωσε ένα κλικ εμπειρίας – αυτή η άνεση που έχω πλέον μπροστά στην κάμερα να δίνω συνεντεύξεις».

Όπως εκμυστηρεύεται, το ξεκίνημα της καριέρας του στο τραγούδι είχε πολλές δυσκολίες και εμπόδια: «Η καριέρα μου είχε διακοπές, είχε και στεναχώριες. Όταν ήμουν στην Πάτρα τσακώθηκαν οι επιχειρηματίες και … «Ποιος είναι με τον Βασιλειάδη; Φεύγεις!». Ξαναγίνομαι μπάρμαν, όπως στο παρελθόν. Ήταν μία μικρή στεναχώρια. (…) Στην Θεσσαλονίκη έμεινα για τέσσερα χρόνια σε ένα σπίτι  1Χ1, με ένα στρώμα και μία κουβέρτα. Δούλευα επταήμερα, γύρναγα, κοιμόμουνα, ξύπναγα και έπαιζα τένις. Έκανα αθλητική ζωή».

Ο 31χρονος τραγουδιστής μίλησε και για την προσωπική του ζωή αποκαλύπτοντας την πρώτη φορά που έκανε έρωτα: 
«Ήμουν πάρα πολύ ντροπαλός μικρός. Πρώτη φορά έκανα έρωτα στα 17 –ήμουν μεγάλος. Ήμουν παιδί με μία μπάλα στα χέρια και τίποτα άλλο. (…) Τώρα είναι πιο δύσκολο να εμπιστευτείς. Απλώς δεν παύει ποτέ να υπάρχει το παιχνίδι, δεν παύω να είμαι κυνηγός. Είμαι παραδοσιακός τύπος, μου αρέσει εγώ να κυνηγάω και όχι να με κυνηγάνε (…) Πεθαίνω που είμαι εργένης και –σε εισαγωγικά- αλήτης, γιατί είμαι «ωραίος αλήτης». Τώρα αν κάποια μου κάνει κλικ, το συζητάμε για γάμο».

Κατά καιρούς του έχουν χρεώσει πολλές γυναίκες και ο ίδιος απαντά: «Ευτυχώς μου έχουν χρεώσει ωραίες γυναίκες. Είμαι τυπάκι που δεν θα χρησιμοποιούσε ποτέ ια γυναίκα για να κάνει την δουλειά του – το θεωρώ άνανδρο. Δεν θα ήθελα ποτέ να με μάθουν μέσω μίας κοπέλας που έχει κάνει τη δική της καριέρα».

Τέλος μίλησε για το τι θεωρεί πολυτέλεια, αποκαλύπτοντας μία ιστορία με την μητέρα του:
 «Να σου πω ποια πολυτέλεια θεωρώ σημαντική; Όταν κατάφερα να κάνω την μάνα μου να σταματήσει να δουλεύει. Κάποτε είχα πάρει ένα τζιπ και η μητέρα μου ήθελε δύο χρόνια ακόμα για να βγει στην σύνταξη. Κατέβηκα, λοιπόν, από την Θεσσαλονίκη για να το στρώσω και μου είπε: «Είμαι πολύ περήφανη, γιε μου, που πας καλά και πήρες το αμάξι που ήθελες». « Εγώ δεν είμαι πολύ περήφανος» της είπα «γι αυτό και από αύριο δεν θα ξαναπάς στη δουλειά». Και πήγα και αγόρασα τα ένσημα για να σταματήσει η μητέρα μου από την δουλειά».

Πηγή:Yupi.gr