Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Βάσω Λασκαράκη: Γιατί δεν περιμένει να της κάνει πρόταση γάμου ο Γιάννης Τσιμιτσέλης;


Η Βάσω Λασκαράκη μιλάει για τη σχέση της με τον Γιάννη Τσιμιτσέλη, τη μητρότητα, την ανεργία, την τηλεόραση και τα realities.


Μετά τα δημοσιεύματα που την ήθελαν εναντίον του γάμου, ξεκαθαρίζει: 
«Δεν είμαι κατά του γάμου –είναι λάθος να το λένε αυτό–, αλλά κατά του “τυπικού” του όλου θέματος. Δεν θέλω να γίνει για να γίνει. Μου αρέσει η συμβίωση, αλλά δεν μπορείς να γνωρίζεις την κατάληξή της». 

Στο ενδεχόμενο πρότασης γάμου από τον Γιάννη Τσιμιτσέλη απαντά: 
«Νομίζω ότι δεν θα γίνει κάποια πρόταση από τον Γιάννη, γιατί σκεφτόμαστε με τον ίδιο τρόπο». 

Υπάρχει γυναίκα που να μη σκέφτεται το μονόπετρο; Ναι, και η Βάσω είναι μία από αυτές. 
«Ποτέ δεν ονειρεύτηκα τέτοια στιγμή. Μου αρέσουν τα δώρα –και να κάνω εγώ, βεβαίως–, αλλά δεν νομίζω ότι θα έρθει ο ...
άλλος με το μονόπετρο. Μου αρέσει να το βλέπω στις αμερικάνικες ταινίες, όμως δεν με ενδιαφέρει να το ζήσω. Δεν λέω ότι δεν θα παντρευτώ. Απλώς, βαριέμαι τις ετοιμασίες. Ξέρω ότι πρέπει να γίνουν κάποια στιγμή στην περίπτωση που αποκτήσεις παιδί. Και, βέβαια, μπορείς να κάνεις απλώς έναν πολιτικό γάμο».

Το βιολογικό της ρολόι όσον αφορά την απόκτηση παιδιού ακόμη δεν έχει χτυπήσει.
«Τη μητρότητα τη σκέφτομαι, αλλά δεν νιώθω έτοιμη να τη ζήσω. Μου λένε ότι μπορεί να μη νιώσεις ποτέ έτοιμη, αλλά θα καταλάβεις πόσο το ήθελες όταν κρατήσεις το μωρό στα χέρια σου. Αυτά τα πράγματα, πάντως, δεν τα προγραμματίζεις»




Πηγή: Yupi.gr
Share