Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

Τζιμπρίλ Σισέ: "Έχω άποψη για τη γυναικεία μόδα και ξεχωρίζω τις δημιουργίες των Balmain, Alexander McQueen και Louis Vuitton"!

Η τρέλα που έχει με τα αυτοκίνητα συναγωνίζεται τη λόξα του με τα ρούχα.

Από τα 10 του του άρεσε να φτιάχνει τη δική του μόδα:
 «Άρχισα να φοράω τα ρούχα του μεγάλου μου αδερφού και να προσπαθώ να ξεχωρίζω. Πήρα κι από τον πατέρα μου. Ξέρεις, οι άντρες από την Αφρική ντύνονται πολύ φανταχτερά»

Ο Σισέ πλέον αποτελεί και fashion icon. Δεν έχει στιλίστα, δεν ψωνίζει άλλος για εκείνον. Κάνει τις αγορές του μόνος του, συχνά μέσω ίντερνετ, ενώ ενημερώνεται για ...
τις τάσεις από το www.hypebeast.com
Η επιλογή της φούστας Comme des Garçons στην τελευταία του δημόσια βραδινή εμφάνιση, που τόσο συζητήθηκε, ήταν αποκλειστικά δική του, όπως μου λέει. Και όχι μόνο επιμελείται μόνος του την εμφάνισή του, αλλά δίνει και στιλιστικές συμβουλές στη γυναίκα του:
 «Η Τζουντ με ρωτάει αν της πηγαίνει αυτό που φοράει ή τι θα της πρότεινα. Έχω άποψη για τη γυναικεία μόδα και ξεχωρίζω τις δημιουργίες των Balmain, Alexander McQueen και Louis Vuitton. Υπάρχουν πράγματα που μου αρέσουν στη γυναικεία μόδα, τα οποία δεν πρόκειται να φορέσει ποτέ η γυναίκα μου. Της αρέσει το απλό και κλασικό ντύσιμο».

Περισσότερα στο Nitro που κυκλοφορεί!


Πηγή:Yupi.gr
Share