Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011

Αντιγόνη Ψυχράμη:"Συμμετέχω στον ελληνικό τελικό της Eurovision με το "It’s all Greek to me" ! - Διαβάστε τη συνέντευξή της για το OGAE Greece, από τον Κρικόρ Κιφορκιάν!

Συνέντευξη στον Κρικόρ Κιφορκιάν
 (μέλος OGAE GREECE) 

Η συνέντευξη πραγματοποιήθηκε για το site του OGAE Greece (OGAE Greece είναι το επίσημο σωματείο Φίλων της Eurovision στην Ελλάδα), και δόθηκε στο μέλος του Σωματείου Κρικόρ Κιφορκιάν.


Κρικόρ,σε ευχαριστούμε πολύ για την άδεια αναδημοσίευσής της!


01.  Αντιγόνη, πρώτα από όλα σε ευχαριστώ πολύ εκ μέρους του OGAE Greece τόσο για τη συνάντηση όσο και για το χρόνο σου για τη συνέντευξη αυτή! 
Αντιγόνη Ψυχράμη: Εγώ ευχαριστώ!

02. Διαβάζοντας το βιογραφικό σου, μένω έκπληκτος με αυτά που έχεις κάνει! Συνεργασία με Αλίκη Βουγιουκλάκη στο θέατρο, μέλος χορωδίας Δημήτρη Τυπάλδου, σπουδές σε χορό, υποκριτική και τραγούδι, συμμετοχή στις παραστάσεις «Γίναμε Θέαμα» και «Rent», συμμετοχή στο Greek Idol και πολλά ακόμα! Και είσαι ακόμη πολύ μικρή σε ηλικία! Πως προέκυψαν όλα αυτά; 
Α.Ψ.: Βασικά όλα ξεκινάνε από την συμμετοχή μου στη χορωδία του Δημήτρη Τυπάλδου. Μπήκα στη χορωδία όταν ήμουν μόλις τεσσάρων και από τότε ξεκίνησαν όλα. Μπορεί να ήμουν μικρούλα και να μην καταλάβαινα πολλά, απέκτησα όμως εμπειρίες ζωής μέσα από τις δουλειές και τις συνεργασίες που έχω κάνει και έχω μάθει να δουλεύω με πειθαρχία!

03.  Πως προέκυψε η συνεργασία σου με τον Γιώργο Νταλάρα για το τραγούδι «Με λένε Πόπη (Με δυο παπούτσια πάνινα)»; 
Α.Ψ.:  Μέσω του Δημήτρη Τυπάλδου. Γενικά με τη χορωδία, συνεργαζόμασταν με πολύ μεγάλα ονόματα της Ελληνικής μουσικής σκηνής. Ο Γιώργος Νταλάρας, εκείνη τη περίοδο, έψαχνε ένα κοριτσάκι για να κάνει ντουέτο το τραγούδι αυτό και ο κ. Τυπάλδος πρότεινε εμένα. Στην αρχή ο Goran Bregovic δε με ήθελε γιατί με θεωρούσε μεγάλη. Ήθελε ένα κοριτσάκι πιο μικρό. Τελικά όμως δεν του άρεσε καμία άλλη και έτσι διάλεξαν εμένα.

  

04. Τι θυμάσαι έντονα από τότε; 
Α.Ψ.:  Τα πάντα! Θυμάμαι ότι ο Νταλάρας ήταν τόσο τελειομανής και αυτό μου έχει μείνει και μένα και έχω καταντήσει και εγώ έτσι! Καλό είναι όμως αυτό! Δεν παραπονιέμαι!!!!
 
05. Κρατάς ακόμη επαφές με τον Γιώργο Νταλάρα; Τραγουδάς ακόμη το «Με λένε Πόπη»;
Α.Ψ.:  Ναι, φυσικά και κρατάω επαφές! Όχι, νομίζω πως ούτε υπάρχει λόγος να το τραγουδάω ούτε και ταιριάζει σ’ αυτό που κάνω τώρα!!

06. Ανήκεις σε μια 9μελη (2 γονείς και 7 αδέρφια σύνολο) οικογένεια στην οποία σχεδόν όλοι ασχολούνται με τη μουσική! Από εσένα τι πρέπει να περιμένουμε; 
Α.Ψ.:  Φαντάζομαι πολλά! Κοίτα, όσο και να δουλέψεις, όσα πράγματα και να δώσεις, ποτέ δεν φτάνεις στο σημείο να έχεις δώσει το 100% σου. Συνέχεια αγωνίζεσαι για το κάτι παραπάνω, για το κάτι καλύτερο από αυτά που έχεις ήδη κάνει. Πόσο μάλλον εγώ, που ακόμη είμαι στην αρχή. Θα δείτε πολλά πράγματα! Έχω πολλή όρεξη και αγάπη γι’ αυτό που κάνω…
 
07.  Τι μουσική ακούς εσύ γενικότερα; Ποιους καλλιτέχνες θαυμάζεις και με ποιους θα ήθελες να συνεργαστείς στο μέλλον; 
Α.Ψ.:  Ακούω τα πάντα, ανάλογα με τη διάθεσή μου! Από Έλληνες θαυμάζω πολλούς, όπως η Έλενα Παπαρίζου, η Πέγκυ Ζήνα, ο Αντώνης Ρέμος, ο Σάκης Ρουβάς, η Άννα Βίσση, η Δέσποινα Βανδή… Από ξένους καλλιτέχνες ξεχωρίζω τον Elton John αλλά τα είδωλά μου είναι δύο: Pink και Anastacia! Στο μέλλον, θα μου άρεσε να συνεργαζόμουν με τις Μέλισσες! Μου αρέσουνε πολύ! Ίσως κάποιο ντουέτο θα μου άρεσε σαν ιδέα!

08.   Πρόσφατα συμμετείχες στο Greek Idol. Θέλω να μας πεις τις εμπειρίες σου από το παιχνίδι αυτό., πως προέκυψε η συμμετοχή σου,  τι γεύση σου έχει αφήσει το παιχνίδι και τι έχεις να θυμάσαι έντονα…
 Α.Ψ.:  Θυμάμαι τα πάντα γιατί ήταν μια απίστευτη εμπειρία για μένα το «Greek Idol». Θυμάμαι τις στιγμές στο σπίτι, τις πρόβες, το άγχος, τα lives…όλα! Το πρώτο πράγμα όμως που θα θυμηθώ όταν ακούσω τις λέξεις «Greek Idol» είναι τα παιδιά! Είχαμε τρομερό δέσιμο με όλα τα παιδιά. Η συμμετοχή μου πρόεκυψε από έναν κοντινό μου φίλο, ο οποίος με «πίεζε» να πάω στις auditions! Πήγα, τους άρεσα και με κρατήσανε!!!

 

09.   Κρατάς ακόμη επαφές με τα παιδιά; 
Α.Ψ.:  Φυσικά! Πιο πολύ όμως με την Νικόλ, με την οποία είμαστε κάθε μέρα μαζί! Κάνω επίσης παρέα και με την Βαλάντω, με τον Στέργιο και τον Ντούρο.

 
10.   Εκτός από τραγουδίστρια όμως είσαι και ηθοποιός! Πρόσφατα μάλιστα αποφοίτησες με Αριστείο από την δραματική σχολή «Μαίρη Βογιατζή Τράγκα». Ποιες οι μέχρι τώρα δουλειές σου σαν ηθοποιός; 
Α.Ψ.: Σωστά! Έχω δουλέψει σε διάφορες παραστάσεις, οι οποίες πάντα κάτι είχαν να κάνουν με τη μουσική. Συμμετείχα στο «Βιολιστής στη στέγη», στο «Μαγαζάκι του τρόμου» και στο «Grease»!

11.   Συμμετέχεις επίσης στο «Rent». Πες μας δυο λόγια για την παράσταση αυτή. Πως σου έγινε η πρόταση; Απ’ όσο γνωρίζω ήσουν στο casting της παράστασης πριν  μπεις στο Greek Idol… 
Α.Ψ.:  Ναι, έτσι είναι. Η σκηνοθέτιδα των παραστάσεων που ήμουν και σου ανέφερα πιο πριν είναι η σκηνοθέτιδα και του «Rent». Οπότε με πρότεινε εκείνη καθώς ήξερε τις δυνατότητές μου… Η παράσταση μου αρέσει πολύ και χαίρομαι που έχει ανταπόκριση στο κόσμο. Όταν δουλεύεις με ανθρώπους που εκτιμάς και για τη δουλειά τους αλλά και σαν φίλους, επόμενο είναι το αποτέλεσμα να είναι καλό. Με τα παιδιά από το «Rent» είμαστε φιλαράκια, οπότε θεωρώ ότι αυτό παίζει μεγάλο ρόλο στην επιτυχία της παράστασης αυτής.
 

12.   Ας πάμε λίγο στα δικά μας λημέρια! Πως προέκυψε η πρόταση για τη Eurovision;
Α.Ψ.:  Ήταν καθαρά πρόταση της δισκογραφικής μου.

13.   Έχεις καταλήξει στο τραγούδι με το οποίο θα συμμετάσχεις στον Ελληνικό τελικό; Φήμες λένε ότι υπάρχει και ένα υποψήφιο κομμάτι για σένα με τίτλο «It’s all Greek to me». Ισχύει κάτι τέτοιο; 
Α.Ψ.:  Ναι, ισχύει. Δεν είναι υποψήφιο κομμάτι, είναι το τελικό μου κομμάτι! Ο τίτλος είναι λοιπόν «It’s all Greek to me» και πρόκειται για ένα dance κομμάτι. Δυστυχώς όμως δεν μου επιτρέπεται να αποκαλύψω τους δημιουργούς του.
 
14.   Φέτος δεν είναι η πρώτη φορά που συμμετέχεις σε προκριματική φάση για τη Eurovision! Το 2009 ήσουν στην ομάδα της Μαρλαίν Αγγελίδου με το τραγούδι «Mr. (Do Right) One night stand» σε μια προσπάθεια να εκπροσωπήσετε τη Κύπρο. Πως προέκυψε η συνεργασία αυτή; 
Α.Ψ.:  Με την Μαρλαίν, είμαστε πολύ καλές φίλες εδώ και αρκετό καιρό και την αγαπώ πολύ! Μου ζήτησε να είμαι στην ομάδα της κάνοντας τα φωνητικά και εγώ δέχτηκα. Δεν θεωρώ όμως ότι έκανα και τίποτα σπουδαίο!!

15.   Ήθελες να πάς στη Eurovision τότε ή απλά το είδες σαν μια εμπειρία παραπάνω για σένα; 
Α.Ψ.: Ήθελα να πάμε γιατί μου άρεσε πολύ το τραγούδι. Την εμπειρία θα την αποκτούσα έτσι και αλλιώς!

16.   Είσαι γενικά fan του διαγωνισμού; 
Α.Ψ.: Ναι είμαι! Παρακολουθώ τη Eurovision κάθε χρόνο! 

17.   Ποια είναι τα αγαπημένα σου τραγούδια από το θεσμό αυτό; Θέλω να πεις ένα ελληνικό και ένα ξένο… 
Α.Ψ.: Από ξένα μου αρέσει πολύ το «Fairytale» του Alexander Rybak ενώ από Ελληνικές συμμετοχές ξεχωρίζω το «This is our night» με τον Σάκη Ρουβά που έχει γράψει ο κ. Κοντόπουλος!

18.   Υποστηρίζεις γενικότερα τον αγγλικό στίχο σε ένα τραγούδι που διαγωνίζεται στη Eurovision ή είσαι της άποψης «καλύτερα στίχος στην εθνική γλώσσα της κάθε χώρας»;  
Α.Ψ.: Τώρα που είμαι κάπως μέσα στα πράγματα, μπορώ να σου πω ότι προτιμώ τον αγγλικό στίχο γιατί είναι πιο προσιτός στα αυτιά των άλλων…

19.   Θα ήθελα να μου περιγράψεις με λίγα λόγια τους υπόλοιπους διαγωνιζόμενους:

Α. Τριημιτόνιο 
Α.Ψ.: Μου αρέσουν τα τραγούδια τους και το στυλ τους.

Β. Βαλάντω Τρύφωνος 
Α.Ψ.: Η Βαλάντω είναι φίλη μου αλλά αντικειμενικά είναι πολύ καλή κοπέλα και με εξαιρετική φωνή…

Γ. Κόκκινα Χαλιά 
Α.Ψ.: Μου αρέσουν και αυτοί σαν συγκρότημα και μου αρέσει ιδιαίτερα το τελευταίο τραγούδι που έχουν κυκλοφορήσει πρόσφατα με τίτλο «Σε θέλω απόψε»!

Δ. Νίκη Πόντε
Α.Ψ.:  Την έχω παρακολουθήσει στο «X-Factor». Είναι πολύ συμπαθητική και έχει τρομερή φωνή. Επίσης είναι πολύ εργασιομανής και μελετηρή.

Ε. Λούκας Γιώρκας
Α.Ψ.: Τι να πω για τον Λούκας; (χαμόγελο). Ο Λούκας είναι αστέρι, είναι από τους καλύτερους φίλους μου και μάλιστα δουλεύουμε και μαζί στην «Ιερά Οδό».

20.   Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια Αντιγόνη; Να περιμένουμε δισκογραφία σύντομα; 
Α.Ψ.: Ναι, να περιμένετε δισκογραφία σύντομα. Όσο για τα μελλοντικά μου σχέδια… τα κλασσικά! Εμφανίσεις, τραγούδι , παραστάσεις… Ότι  κάνω δηλαδή και τώρα. Αυτό που αγαπώ ιδιαίτερα όμως και θέλω πολύ να κάνω στο μέλλον είναι τα shows με πολλά χορευτικά, μπαλέτα, ρούχα, κέφι, τραγούδι… Κάτι τέτοιο θέλω να κάνω!

21.   Που μπορεί να σε βρει κανείς;
Α.Ψ.: Στην «Ιερά Οδό» μαζί με τον Δημήτρη Μητροπάνο, τη Πέγκυ Ζήνα και τον Λούκα Γιώρκα, στο θέατρο «Σφεντόνα» στη παράσταση «Rent» και τώρα και στη Eurovision, στον Ελληνικό τελικό! Να με ψηφίσετε όλοι!!! (γέλια)

22.   Αντιγόνη, υπάρχει κάποιο μήνυμα που θα ήθελες να στείλεις στα μέλη του OGAE Greece; 
Α.Ψ.:  Φυσικά! Θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για την υποστήριξη και την αγάπη που μου δείχνετε, άλλο ένα τεράστιο ευχαριστώ για τις συμβουλές σας και πως σας υπόσχομαι ότι θα βάλω τα δυνατά μου και θα δουλέψω σκληρά για να μην σας απογοητεύσω!

23.   Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα. Καλή επιτυχία στον Ελληνικό Τελικό! 
Α.Ψ.: Σε ευχαριστώ πολύ Κρικόρ, να ‘σαι καλά! Φιλιά!




Share/Bookmark